فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



وزیر کشور در نگاه یک


به گزارش روز شنبه ایرنا، وزیر کشور شنبه 30 آبان ماه، با حضور در برنامه نگاه یک، در خصوص برنامه ها و اقدامات این وزارتخانه برای هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که جمعه هفتم اسفند 1394 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، سخن می گوید.
وی همچنین درباره تدابیر وزارت کشور برای عبور و مرور و خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین و فعالیت های ستاد اربعین وزارت کشور با بینندگان سخن می گوید.
برنامه نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، شنبه 30 آبان ماه، بعد از سریال شبانگاهی و ساعت 23 از شبک یک سیما پخش خواهد شد.

** راه اندازی رسمی اپلیکیشن رادیو
معاونت صدای رسانه ملی با هدف پاسخ به نیاز مخاطبان در حوزه رسانه های نوین و فن آوری های جدید، اپلیکیشن (برنامه کاربردی) تلفن همراه خود را با عنوان ایرانصدا راه اندازی کرده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، با هدف پاسخ به نیاز مخاطبان در حوزه رسانه های نوین و فن آوری های جدید، معاونت صدای رسانه ملی اپلیکیشن تلفن همراه خود را با عنوان ایرانصدا به آدرس APP.IRANSEDA.IR راه اندازی کرده است.
پخش صدای رادیوها با کیفیتی بالاتر از FM، دسترسی به شبکه های رادیو بر بستر اینترنت در سراسر جهان، بهینه سازی نرم افزار در مصرف پایین باتری و ترافیک اینترنت مصرفی کاربران، نمایش اطلاعات برنامه ها، جدول پخش و تصاویر استودیو، امکان استفاده در پس زمینه به منظور عدم اختلال در کاربری تلفن همراه مخاطبین در حین شنیدن رادیو و امکان ماشین زمان (تایم شیفت) برای از دست ندادن برنامه در زمان لزوم از ویژگی های اپلیکیشن رادیو است.

** پخش سخنرانی حجت الاسلام فاطمی نیا درباره صحیفه سجادیه از شبکه یک
سخنان حجت الاسلام فاطمی نیا با موضوع تفسیر بخش هایی از صحیفه سجادیه روز یکشنبه حدود ساعت 8:20 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.
در این برنامه که از سری برنامه های سخنرانی مذهبی به شمار می رود حجت الاسلام فاطمی نیا با قرائت بخش هایی از صحیفه سجادیه نکات اخلاقی این کتاب شریف را که مشتمل بر دعاهای حضرت امام زین العابدین علیه السلام است، بیان می کنند.
برنامه سخنرانی مذهبی در ایام محرم و صفر از شنبه تا چهارشنبه حدود ساعت 8:20 از شبکه یک پخش می شود و هر بار تعدادی از سخنرانی های مربوط به یکی از علمای دینی را تقدیم بینندگان این برنامه می کند.
تهیه کنندگی این برنامه را که کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست، محمد هادی حجتی برعهده دارد.

** رضا عمرانی کوچک اما پهلوان را روی آنتن می برد‎
از اول آذر ماه، سریال نمایش رادیویی کوچک اما پهلوان به کارگردانی رضا عمرانی از رادیو نمایش پخش می شود.
کوچک اما پهلوان را غلامرضا قاسمیان نوشته و داستان آن درباره زندگی رزمنده شهید طوقانی است که او را درکودکی پهلوان کوچولو خطاب می کردند.
در این نمایش هنرمندانی چون رحمان باقریان، شمسی صادقی و مهرداد تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.
کوچک اما پهلوان به تهیه کنندگی عذرا وکیلی و افکت محمدرضا قبادی فر از فردا ساعت 18:30 روی آنتن رادیو نمایش می رود.

** تفسیر روزانه حدیث مقام معظم رهبری در برنامه عطر ماندگار
برنامه عطر ماندگار از فردا (یکشنبه) از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
عطر ماندگار با محوریت تفسیر مقام معظم رهبری بر احادیث، از فردا در دو نوبت قبل از اخبار ساعت 14 و قبل از اخبار ساعت 21 پخش می شود.
در برنامه عطر ماندگار، احادیث اخلاقی ذکر شده در ابتدای کلاس درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب، توسط معظم له قرائت و تفسیر می شود.
برنامه عطر ماندگار به تهیه کنندگی سید فرشاد حسینی، در 30 قسمت پنج دقیقه ای و به همت دفتر طرح و برنامه شبکه یک سیما هر روز از این شبکه پخش می شود.
فراهنگ**9187**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نشست خبری وزیر کشور