ایران 13 - 1 ویتنام / صعود مقتدرانه به فینال فوتسال آسیا


تیم ملی فوتسال ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا رسید. در دیدار نیمه نهایی این مسابقات شاگردان ناظم الشریعه مقابل ویتنام قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه پرگل 13-1 که پر گل ترین بازی ایران در این مسابقات هم بود به فینال برسند. این بازی در نیمه اول با نتیجه 7-1 به نفع ایران به پایان رسید. تیم ملی فوتسال ایران روز یک شنبه باید مقابل تیم ازبکستان میزبان قرار بگیرد.

عصرایران - تیم ملی فوتسال ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا رسید. در دیدار نیمه نهایی این مسابقات شاگردان ناظم الشریعه مقابل ویتنام قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه پرگل 13-1 که پر گل ترین بازی ایران در این مسابقات هم بود به فینال برسند. این بازی در نیمه اول با نتیجه 7-1 به نفع ایران به پایان رسید. تیم ملی فوتسال ایران روز یک شنبه باید مقابل تیم ازبکستان میزبان قرار بگیرد.

گل‌های ایران در این بازی را مهدی جاوید 2، 19 و 32، فرهاد توکلی (2 بار در دقیقه 8)، 19 و 22، حمید احمدی 13، حسین طیبی 16 و 27، علیرضا وفایی 26 و محمد کشاورز 37 و 39 به ثمر رساندند

محمد کشاورز، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در دیدار مقابل عراق دچار مصدومیت شده بود در این دیدار به بازی رفت تا حضور او در دیدار فینال بدون مشکل باشد.

حسین طیبی با 2 گلی که در این دیدار زد 11 گله شد و به تنهایی به صدر جدول برترین گلزنان جام ایستاد. سوفات بازیکن تایلند با 10 گله زده در تعقیب او است.

ایران در 5 بازی خود توانسته 46 بار دروازه حریفان را باز کند.

پیش از این ازبکستان با برتری در ضربات پنالتی مقابل تایلند فینالیست شده بود. به این ترتیب تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه 2 اسفندماه از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف ازبکستان خواهد رفت. دیدار رده‌بندی بین دو تیم تایلند و ویتنام هم روز یکشنبه از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
صعود مقتدرانه ایران به مرحله بعد آسیا کاپ