روش شفاف کردن پوست و حالت دادن مو با چای -آکا


1394/09/22

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

همه با چای آشنا هستیم و در واقع نوشیدنی هست که ما آن را امتحان کرده ایم و گاهی با عنوان رفع کننده خستگی و گاهی با عناوین دیگر مانند عصرانه از آن استفاده می کنیم و در واقع هر کسی از نوشیدن چای احساسی متفاوت دارد. اما در این مطلب رنگی ما می خواهیم به شما یاد دهیم که چای کاربردهای دیگر هم دارد. کاربردهای زیبایی منظورمان است. به واقع اگر می خواهید پوستی شفاف داشته باشد و یا می خواهید موهایتان را خوش فرم و خوش حالت کنید از چای می توانید بهره بگیرید. در ادامه به شما چگونگی رسیدن به دو هدف فوق را آموزش می دهیم. امیدواریم در منزل از این راهکار برای زیباتر شدن خود استفاده کنید. با ما همراه باشید.همیشه از فواید چای سبز شنیده می شود اما در این مطلب ما به فواید چای سبز و سیاه هر دو پرداخته ایم که چگونه هر دو نوع این چای ها برای زیبایی کاربرد دارند.پس با ما همراه باشید با :

,[categoriy]

آکاایران: روش شفاف کردن پوست و حالت دادن مو با چای

چای سیاه و چای سبز برای زیبایی پوست و مو

به گزارش آکاایران گفته می شود که به خاطر وجود آنتی اکسیدان در چای، مصرف چای برای زیبایی پوست مفید است و توصیه شده روزانه از یک فنجان چای استفاده کنید تا علاوه بر بهره گیری از سایر خواص چای، از خاصیت آن برای زیبایی بهره مند شوید.

خواص چای سبز و سیاه در زیبایی :

نوبت به آن رسیده است تا ببینیم که چای چگونه به زیبایی پوست و موی ما کمک میکند:

چای نقش یک رطوبت رسان برای پوست را دارد

آیا پوست خشکی دارید؟ کمی چای سبز سرد را روی پوست تان اسپری کنید. این یک روش عالی برای رطوبت رسانی و از بین بردن ترک های ناشی از خشکی پوست است.

فایده چای برای مراقبت از مو

موهای تان شکسته و خشک و بی حالت است؟ چای را روی موهایتان اسپری کنید. چای سیاه برای از بین بردن شکستگی موها و چای سبز برای رشد موها خوب است. از چای دم کشیده سرد استفاده کنید.

,[categoriy] استفاده از چای برای رفع پف چشم

چای کیسه ای مصرف شده را دور نیندازید. یک راه ساده و فوری برای اینکه پف چشم را از بین ببرید این است که چای کیسه ای را چند دقیقه در فریزر بگذارید تا خنک شود و سپس آن را روی چشم هایتان قرار دهید. کافئین در چای رگ های خونی را تحریک می کند و باعث می شود سیاهی و پف دور چشم از بین برود.

کاربرد چای برای رفع بوی بد پا

از بوی بد پا ناراحت هستید؟ پاها را با چای سبز یا سیاه بشویید.

رطوبت رسانی چای برای بعد از اصلاح

اگر پاها یا دست هایتان بعد از اصلاح موها خشک و ملتهب می شود یا دچار خارش می شود چای سیاه را روی پوست تان اسپری کنید.

حالت دادن موها با چای سبز

امروزه درمان سم زدایی از موها در بین مردم رواج بسیاری پیدا کرده است. اگر چه استفاده از محصولاتی که بر پایه چای سبز درست شده اند بسیار مفید می باشند، ولیکن فواید آنها اگر از چای سبز خانگی کمتر نباشد بیشتر هم نیست. بعد از شستن موها با شامپو، به جای استفاده از حالت دهنده های مو، از عصاره چای سبز با آب به جای نرم کننده مو استفاده کنید. چای سبز به خاطر مواد مغذی فراوانی که دارد، موجب تقویت در رشد موها شده و تغذیه موها را بهبود می بخشد.

پورتال رنگی _ روش شفاف کردن پوست و حالت دادن مو با چای / شفاف کردن پوستمنابع: دلگرم – زندگی ایده آل – سیمرغراه های شفاف کردن پوست

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
5 خاصیت چای برای زیبایی پوست و مو