ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گزینه‌های مظلومی برای نیم‌فصل


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.09.02 - 15:57

گزینه‌های مظلومی برای نیم‌فصل

آی اسپورت/ پرویز مظلومی، بازیکنی می‌خواهد که با پاس‌های کوتاه و تکنیک مناسب، بتواند هافبک‌ها و مهاجمین تیمش را تغذیه کند.
شرط مظلومی برای اخراج کرار از استقلال، خرید جانشین او در نقل و انتقالات نیم فصل بود. استقلال در حال حاضر هافبک طراح و بازیساز در اختیار ندارد و امید ابراهیمی این وظیفه را انجام می‌دهد. گابریل، بختیار و شجاعیان، سه گزینه اصلی مظلومی برای این پست هستند.
گابریل چند روز قبل گفت پیشنهاد احتمالی استقلال را نمی‌پذیرد اما بعید است در صورت رسمی شدن پیشنهاد آبی‌ها، خیلی روی این موضع پایدار بماند. استقلال بر خلاف پرسپولیس، این فصل مشکل گلزنی ندارد و فقط هافبکی می‌خواهد که بتواند در جریان مسابقه توپ‌ها را بین هافبک‌ها و مهاجمین تیم تقسیم کند. وظیفه‌ای که گابریل، فصل پیش به خوبی در پرسپولیس آن را انجام می‌داد.
مظلومی گابریل را در صدر لیستش قرار داده اما با توجه به مخالفت مدیران استقلال با خرید جدید خارجی، آن‌ها دنبال بختیار رحمانی هستند. اگر رحمانی نیم فصل بازیکن آزاد باشد، شانس بیشتری از گابریل برای پیوستن به استقلال خواهد داشت. در غیر این صورت، شاید گزینه سوم یعنی داریوش شجاعیان به استقلال بپیوندد. شجاعیان در هفته‌های اخیر افت کرده و بخاطر بازی‌های پر فراز و نشیب، آخرین گزینه مظلومی برای جانشینی کرار است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اولین پرومو نیم فصل دوم فصل 5 سریال Teen Wolf