سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: لزوم وحدت جریان‌های شیعی در جهان


آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: لزوم وحدت جریان‌های شیعی در جهانفارس/ یکی از مراجع تقلید گفت: راه اسلام روشن است و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) خواهد بود و جبهه اسلام غالب نهایی در جهان خواهد بود.

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره شبکه المنار، با بیان اینکه امروز از جنبه‌های مختلف جبهه حق و اسلام و باطل و کفر روشن شده است، اظهار کرد: در نتیجه پیشرفت علم و تبلیغات و رسانه‌ها همه حرف‌ها برای همه روشن است و از این منظر خوشبختیم که راه ما یعنی راه اسلام در برابر کسانی که روش خصمانه و مغرضانه با اسلام دارند بسیار روشن است و دنیا هم این را به خوبی فهمیده است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن در خصوص مبارزه با ظلم و مقاومت در برابر دشمن خاطرنشان کرد: باید بدانیم که شیطان بزرگ آمریکا است و امام(ره) که راه ما را روشن کرده از ابتدا بر همین مسئله تاکید داشته‌اند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: برای آن‌ها سنگین است که قدرتی مقابل آن‌ها اینقدر اثرگذار باشد چون قبل از انقلاب شرق و غرب بر کشورهای اسلامی تسلط داشتند و قرن‌ها آن‌ها در نتیجه سلطه‌گری و ظلم و طغیان توانستند کشورهای اسلامی را زیر سیطره خود بگیرند.

وی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) لرزه بر اندام استکبار افتاد؛ از زمان پیامبر اسلام(ص) غرب در برابر اسلام تسلیم نشده است و در جنگ‌های مختلف به مقابله با اسلام آمده‌اند و ما مأمور به استقامت و مقابله با این‌ها هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: این مقاومت موجب شد چهره استکبار روشن شود و نقشه‌های استکباری و ایادی آن‌ها متجلی شد که یکی از این ایادی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه آل خلیفه، آل سعود و اسرائیل همه دست نشانده غرب هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلامی این کشورها را تقسیم کردند تا بتوانند برنامه‌های خود را در کشورهای اسلامی اجرایی کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که انقلاب اسلامی محصور به ایران نیست، ادامه داد: بعد از انقلاب بیداری اسلامی به وجود آمد و انقلاب اسلامی ایران به لبنان و کل جهان کشیده شد.

وی به تلاش‌های دشمنان برای جلوگیری از گسترش بیداری اسلامی در سطح جهان اشاره کرد و افزود: این انقلاب، الهی و اسلامی و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است و این انقلاب کم کم همه این سلطه گران را از بین خواهد برد و مستضعفان جهان را بیدار خواهد کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه جبهه اسلام غالب نهایی در جهان خواهد بود، خاطرنشان کرد: راه ما روشن است؛ امروز دشمنان می‌بینند که شخصی فقیه و عالم در مقام رهبری انقلاب اسلامی است و با عدالت گام برمی دارد و مدبر و مدیر است به طوری که تمام جهان در برابر مدیریت و وجهه‌ای که ایران در جهان پیدا کرده خاضع هستند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری، همراهی و وحدت جریان‌های شیعی در جهان، تصریح کرد: آل سعود سعی دارد با پول کشورهای اسلامی را بخرد اما اینها بدانند که حقوق مردم با پول قابل خرید و فروش نیست و مردم باید خودشان برای آینده خود تصمیم بگیرند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
جزئیات دیدار رئیسی با آیت‌الله نوری همدانی؛ تاکید بر مقابله با مشکلات اقتصادی