سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درخواست توضیح علت ورود ماموران نیروی انتظامی به خانه‌های ساحل‌نشینان روستای بندر کرگان


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (3 آذر 94) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان به رئیس‌جمهور لزوم رسیدگی جدی و برنامه‌ریزی جامع برای مقابله با حدود 25 میلیارد دلار کالای قاچاق را متذکر شد.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه به وزیر دفاع در مورد علت بی‌توجهی معاونان و مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دستورات وزیر تذکر داد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر نفت خواستار تسریع در اعلام نرخ فروش محصولات شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در بورس کالا شد.

جعفر قادری، سیدحسین ذوالانوار و ضرغام صادقی نمایندگان شیراز در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توضیح علت وصول حق بیمه بیکاری از فرد بیکار در مشاغل فصلی شدند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در تذکری به وزیر کشور خواستار توضیح علت ارائه مجوز به عوامل فتنه و گروه‌های غیرقانونی برای برگزاری نشست سیاسی در یک چلوکبابی شد.

عطاالله سلطانی صبور نماینده مردم رزن در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان تعاونی سهام عدالت شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر علوم در مورد لزوم عدم عضویت برخی از معاونان و مدیران ارشد وزارت علوم در راس دانشگاه‌های غیرانتفاعی یا مجمع سهامداری آنان تذکر داد.

سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم میناب در تذکری به وزیر کشور خواستار توضیح علت برخورد نامناسب نیروی انتظامی با مردم ساحل‌نشین روستایی کرگان و ورود به خانه‌های مردم و بردن وسایل آنان بدون صورت‌جلسه و برخورد با زنانی که در داخل منازل بوده‌اند شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر راه و شهرسازی لزوم مناسب‌سازی امکان عمومی و بین‌راهی برای استفاده جانبازان و معلولان و به رئیس‌جمهور لزوم اجرای ماده 38 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را متذکر شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر علوم لزوم توجه به پیشرفت دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی را متذکر شد.

سیدمهدی هاشمی، نصرالله پژمانفر، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، جواد کریمی قدوسی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سید هاشم بنی‌هاشمی و محمد دهقان نمایندگان تهران، مشهد و چناران در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت اقدام نامناسب سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری شرکت ایران‌ایرپور و ورود خسارت به بیت‌المال شدند.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار احقاق حقوق بازنشستگان و اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و جبران حقوق عقب‌افتاده و مطالبات بازنشستگان شد.

محمد رجایی باغ‌سیایی، ضرغام صادقی و فتح‌الله حسینی نمایندگان گناباد، شیراز و قصر شیرین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کشفیات ماموران نیروی انتظامی در زاهدان