فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اجرای پرفورمنس قصه گویی شهرزاد به مناسب شب یلدا


به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، این برنامه که به بهانه فرا رسیدن شب یلدا و با یک گروه 70 نفری از هنرمندان برگزار می شود در دو اجرای قبلی خود در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شده است.
این پرفورمنس شامل برنامه هایی مثل قصه گویی شهرزاد به همراهی عروسک های غول پیکر، نمایش نمادهایی از تهران قدیم و نشان دادن حال هوای آن زمان در پوشش اجراکنندگان، روشن کردن هزار و یک شمع، حافظ خوانی و پخش کردن فال حافظ در میان تماشاگران را اجرا کردند.
در قسمتی دیگر از این مراسم حمید پورآذری کارگردان تئاتر با همکاری بیش از 70 نفر، کارگردانی قسمتی از این برنامه را در دست دارد که در دو پرفورمنس به مدت زمان دو ساعت افراد با لباس های قدیمی در میان مردم انار دانه کرده، روزنامه پخش می کنند و شمع روشن می کنند.
سومین شب از این برنامه امشب در مجتمع تجاری ارگ برگزار می شود و پرفورمنس حمید پورآذری نیز به صورت یکسره از ساعت 17 تا 21 برگزار می شود. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.
یکی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این پرفورمنس ارسال کارت پستال بینندگان و حاضران در مجتمع تجاری ارگ به صورت پستی و با هزینه رایگان است.
فراهنگ**9246**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شهرزاد قصه گویی برندهای ایرانی