فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد را روی سایت سازمان سنجش ببینید


حسین توکلی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: دفترچه راهنمای بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور نیز فردا روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: این دفترچه راهنمای ثبت نام، حاوی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی و سایر اطلاعات لازم دیگر قبل از آغاز ثبت نام از داوطلبان است.
توکلی تاکید کرد که تمامی داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دفترچه و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام در مهلت زمانی اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 12 تا 15 اردیببهشت ماه 95 روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد وداوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت آزمون خود را دریافت کنند.
توکلی افزود: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعد از ظهر 16 و 17 اردیبهشت ماه 95در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.
وی یادآورشد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود.
فراهنگ**1355**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشاور آزمون کارشناسی ارشد مشاوره آزمون دکتری