ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیام تسلیت فدراسیون اسکیت در پی درگذشت دختر اسکیت‌باز


به گزارش خبرگزاری فارس و نقل از سایت فدراسیون اسکیت، اتوبوس حامل دانش آموزان هنرستان کوثر شهرکرد عصر روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه هنگام بازگشت از اردوی زیارتی مشهد مقدس، در محور ارتباطی تربت حیدریه – زاویه در جنوب غرب استان خراسان رضوی واژگون شد که در این حادثه دو تن از دانش آموزان جان باختند و 43 نفر دیگر مصدوم شدند.

فدراسیون اسکیت در پیامی درگذشت نابهنگام نسترن علوی بانوی ورزشکار اسکیت سرعت کشورمان را به خانواده آن مرحومه و جامعه اسکیت و ورزش ایران تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

متاسفانه اندوه بی پایان ما از خبر درگذشت جوان ورزشکار و چهره خوش اخلاق ورزش چهارمحال و بختیاری، مرحومه نسترن علوی قابل وصف نیست.

فدراسیون اسکیت این ضایعه دردناک را به خانواده محترم این عزیز سفرکرده و جامعه ورزش اسکیت صمیمانه تسلیت عرض نموده، برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحومه علو درجات را مسالت می نماید.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
کلیپ اسکیت خیابانی اسکیت باز های مشهدی