ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تساوي پرسپوليس ۱۰ نفره مقابل ذوب‌آهن/ تصميم خبرساز داور مسابقه


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 15:23

تساوي پرسپوليس ۱۰ نفره مقابل ذوب‌آهن/ تصميم خبرساز داور مسابقه

مهر/ نيمه نخست ديدار دو تيم فوتبال پرسپوليس و ذوب آهن در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي با نتيجه تساوي خاتمه يافت. در يکي از مسابقات مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي فوتبال، تيم‌هاي پرسپوليس و ذوب آهن از ساعت ۱۴:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که نيمه نخست اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل به اتمام رسيد.
پرسپوليس در حالي که سوشا مکاني و مهدي طارمي را به خاطر محروميت در اختيار نداشت، اين بازي را با ترکيب ايمان صادقي، محسن بنگر، رضا نور محمدي، محمد انصاري، وحيد حيدريه، احمد نوراللهي، کمال کاميابي‌نيا، محسن مسلمان، اميد عاليشاه، فرشاد احمدزاده و جري بنگستون آغاز کرد ولي طولي نکشيد که بازي با تصميم يدالله جهانبازي براي دقايقي به جنجال کشيده شد.
جهانبازي در دقيقه ۲۲ در تصميمي مشکوک، ايمان صادقي دروازه‌بان پرسپوليس را از زمين اخراج کرد تا پرسپوليس ۱۰ نفره شود. اين اخراج در حالي صورت گرفت که کاوه رضايي در حالتي تک به تک با صادقي قرار داشت و دروازه‌بان پرسپوليس شوت رضايي را خارج از محوطه جريمه با سينه خود دفع کرد ولي تشخيص داور اين بود که دروازه‌بان پرسپوليس توپ را با دست دفع کرده است.
بعد از ۱۰ نفره شدن پرسپوليس، بازي دقايقي متوقف شد. برانکو ايوانکوويچ سرمربي پرسپوليس مرتضي قديمي‌پور دروازه‌بان سوم تيمش را به جاي محسن مسلمان وارد زمين کرد. البته سرخپوشان بعد از اخراج صادقي بازي هجومي‌تري را به نمايش گذاشتند و حملات ذوب آهن را بي پاسخ نگذاشتند.
حملات بازيکنان دو تيم در نيمه نخست راه به جايي نبرد تا اين مسابقه با نتيجه تساوي بدون گل به اتمام برسد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اعلام پنالتی نادرست توسط داور ( پرسپولیس - ذوب آهن )