علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۲۸ پروژه آموزشی خیرساز در اردبیل اجرا می‌شود


به گزارش خبرنگار مهر، دولت لطفی عصر یکشنبه در بازدید از پروژه های مدرسه سازی در اردبیل افزود:این پروژه ها در قالب ۲۶ مدرسه با ۱۳۰ کلاس درسی و دو باب نمازخانه در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۷ پروژه خیری مردمی و مشارکتی در قالب ۷۱ کلاس درسی تکمیل شده است، ادامه داد: این پروژه ها توسط خیرین حقیقی و حقوقی در سطح استان اجرا و تحویل آموزش و پرورش شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان تصریح کرد: از مجموع پروژه های در دست اجرا ساخت پنج مدرسه از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمام امام خمینی (ره) آغاز شده و به سرعت در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه امسال شش پروژه مئرسه سازی نیز از سوی این بنیاد احداث و تحویل شده است، بیان داشت: پروژه های اجرایی بنیاد برکت در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، گرمی، بیله سوار و پارس آباد قرار دارد.

لطفی در عین حال با تاکید بر اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خیرین این استان توانسته اند بیش از هزار و ۴۰۷ کلاس درسی احداث کنند، عنوان کرد: این میزان کلاس درسی در قالب ۳۴۸ پروژه مدرسه سازی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مدارس خیرساز استان در اردبیل بوده است، تصریح کرد: در این مدت ۱۱۹ پروژه در قالب ۵۲۶ کلاس درسی در مرکز استان احداث و به بهره برداری رسیده است.

 


ویدیو مرتبط :
کیلپ بارش شدید برف استان اردبیل دوشنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۳