فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



زائرسرای شاه نعمت الله ولی به بخش خصوصی واگذار شد


به گزارش روز دوشنبه اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان كرمان مهدی سیاوشی افزود: زائرسرای شاه نعمت الله ولی از سوی اداره كل اوقاف و امور خیریه استان به شركت عمران علوی به منظور تغییر كاربری به واحد اقامتی و پذیرایی واگذار شده است.
وی بیان كرد: كار مرمت این بنای تاریخی با نظارت كارشناسان اداره كل میراث فرهنگی استان آغاز و در فاز نخست مرمت زائرسرا بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
وی گفت: به زودی این بنای تاریخی به عنوان یك واحد اقامتی و پذیرایی به شكل هتل سنتی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
رئیس كمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی كرمان با اشاره به اینكه ظرفیت این هتل 20 اتاق است افزود: بدون شك این واحد اقامتی سنتی مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینكه در استان كرمان هتل سنتی وجود ندارد افزود: امیدواریم با راه اندازی این واحد اقامتی در محل زائرسرای شاه نعمت الله ولی ماهان یك هتل سنتی بسیار زیبا با رعایت ضوابط میراث فرهنگی آغاز به كار كند.
شاه نعمت‌الله ولی از شاعران و عرفای سده هفتم و هشتم هجری است.
مزار این عارف نامی در شهر ماهان واقع در 35 كیلومتری كرمان مورد احترام مردم بوده و هر سال پذیرای بازدیدكنندگان و گردشگران زیادی از سراسر كشور است.
7437/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بنادر کوچک کشور به بخش خصوصی واگذار می شود