سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لاکپشت های نینجا این بار در دستان Platinum Games؛ اولین تریلر بازی منتشر شد


لاکپشت های نینجا این بار در دستان Platinum Games؛ اولین تریلر بازی منتشر شد

چند هفته ای می شود که شایعات پیرامون بازی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز شنیده می شود و حالا شاهد تایید رسمی آن هستیم. استودیویی که بایونتا و ونکوییش راه خلق کرد، ادامه ای متفاوت برای سری Metal Gear ساخت و بازی انحصاری Scalebound را برای اکس باکس وان می سازد، حالا به سراغ لاک پشت های نینجا رفته است.

بازی جدید پلاتینیوم گیمز Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan نام دارد و بازیکن را در نقش 4 لاکپشت بذله گو و قدرتمند قرار می دهد تا در برابر شردر و دیگر نینجاهای خبیث بایستند. آرماگون، بیباپ و راکستدی نیز در کنار شردر قرار است برای لاکپشت ها دردسرساز شوند.

استودیو پلاتینیوم گیمز پیشینه ای درخشان در ساخت بازی های سرگرم کننده و خلاقانه دارد. اگرچه تاکنون، بازی های ساخته شده بر اساس لاکپشت های نینجا چندان قدرتمند نبوده اند اما این عنوان می تواند همه چیز را تغییر دهد.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan در تابستان پیش رو برای پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، اکس باکس وان و اکس باکس 360 عرضه خواهد شد. اولین تریلر بازی را در زیر می توانید مشاهده کنید.

منبع: Polygon

برچسب‌ها:Teenage Mutant Ninja TurtlesTMNTبازی لاکپشت های نینجالاپکشت های نینجا

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
داغ داغ!! تریلر لاکپشت های نینجا 2 منتشر شد!!!