ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسابقات قهرمانی کشور مک جدی برای ما خوهد بود/ دغدغه ما خوب پیش رفتن برنامه‌ها است


محمد ارزنده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی‌اش اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای رقابت‌های قهرمانی کشور آماده می‌شویم. این رقابت‌ها اولین محک ما در راه کسب سهمیه است و امیدوارم شرایط خوبی حاکم باشد.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم در دو سه مسابقه اول سهمیه را کسب کنیم تا ادامه تمرینات و اردوها را با خیال راحت پشت سر بگذاریم و استرسی نداشته باشیم. مسابقات قهرمانی کشور هم در شیراز برگزار می‌شود و آنجا همیشه شرایط خوبی برای برگزاری داشته است.

ملی‌پوش پرش طول دوومیدانی با اشاره به اینکه با فدراسیون هماهنگ کرده‌ایم تا در اروپا اردو بزنیم، گفت: طبق برنامه تصمیم داریم یک ماه و نیم در اروپا باشیم و در 5، 6 مسابقه شرکت کنیم. آنجا مسابقات زیادی برگزار می‌شود و دیگر دغدغه رقابت نداریم.

ارزنده در مورد اینکه رکوردی را در تمرینات ثبت کرده‌ای یا خیر، گفت: در تمرینات بیشتر روی تکنیک‌ها کار می‌کنیم و به دنبال برطرف کردن نواقص خود هستیم. ورودی المپیک 8 متر و 15 سانتی متر است و مسابقه اول تاثیر زیادی خواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: تنها دغدغه ما این است که کارهایمان طبق برنامه پیش برود. زمانی هم که کیومرث هاشمی از اردوها بازدید کرد، این موضوع را به او اعلام کردیم. امیدوارم در این یکی دو ماه آینده حمایت خوبی شود و مشکلی نداشته باشیم و تمام تلاشم این است که یک بار دیگر المپیک را تجربه کنم و بهتر از قبل نتیجه بگیرم.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
مسابقات دومیدانی قهرمانی کشور در نهاوند