سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چالش/ مقایسه باتری مدل اگزینوس با اسنپدراگون Galaxy S7 edge


چالش/ مقایسه باتری مدل اگزینوس با اسنپدراگون Galaxy S7 edgeجی اس ام/ گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ با دو پردازنده اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820 در بازار عرضه شده است. خیلی از کاربران اعتقاد دارند که پردازنده اسنپدراگون کوالکام در کل عملکرد بهتری نسبت به پردازنده سامسونگ دارد، به همین دلیل بیشتر به دنبال مدل اسنپدراگون اس 7 اج هستند. در این مطلب طول عمر باتری دو نسخه گلکسی اس 7 اج را با پردازنده‌های اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 با هم مقایسه می‌کنیم تا ببینیم عملکرد کدام یک از این دو بهتر است.

امسال مدل edge پرچمدار سامسونگ (Galaxy S7 edge) به باتری‌ای با ظرفیت 3600 میلی‌آمپرساعت مجهز شده است که ظرفیت بالایی در گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. باتری این دستگاه در مقایسه با ظرفیت 2600 میلی‌آمپرساعتی باتری Galaxy S6 edge و باتری 3000 میلی‌آمپری +Galaxy S6 edge به ترتیب 1000 و 600 میلی‌آمپر افزایش یافته که از این نظر نیز پیشرفتی بزرگ است.

همان طور که می‌دانید، Galaxy S7 edge با دو مدل پردازنده در بازار فروخته می‌شود: یکی اسنپدراگون 820 کوالکام و دیگری اگزینوس 8890 سامسونگ. پیش‌تر مشخص شده بود با وجود اینکه پردازنده اسنپدراگون 820 قادر است از ویژگی Quick Charge 3.0 پشتیبانی کند، برای هماهنگی بیشتر بین دو نسخه این دستگاه، سرعت شارژ در حد نسخه 2 این فناوری کاهش یافته است. علاوه بر این، تست‌های انجام شده روی این پردازنده‌ها معلوم کرد عملکرد آنها در کارهای مولتی تسکینگ با یکدیگر اختلاف زیادی دارد. ولی این تنها اختلاف مدل اگزینوس با اسنپدراگون گلکسی اس7 اج نیست.


چند هفته پیش نتایج اولیه مقایسه باتری پرچمدار جدید سامسونگ با Galaxy S6 و iPhone 6s را دیدیم و اکنون می‌خواهیم بدانیم که طول عمر باتری مدل اگزینوس با اسنپدراگون Galaxy S7 edge چقدر تفاوت دارد.

در سه تست انجام شده از نظر مدت مکالمه، پخش ویدئو و وب‌گردی، که نتایج آن را مشاهده می‌کنید، هر دو مدل Galaxy S7 edge توانستند عملکرد بهتری نسبت به S6 edge و +S6 edge از خود نشان دهند، با این حال مدل اگزینوس (E8890) مصرف شارژ و طول عمر بهتری نسبت به مدل اسنپدراگون (S820) به نمایش گذاشت.
این نتایج در کنار سایر تست‌های انجام شده نشان می‌دهد در حالی که اکثر کاربران فکر می‌کنند پردازنده اسنپدراگون عملکرد بهتری نسبت به اگزینوس دارد، اگزینوس 8890 سامسونگ می‌تواند از نظر سرعت و طول عمر باتری در گلکسی اس7 اج عملکرد بهتری داشته باشد.
شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ آیا همچنان به خرید نسخه اسنپدراگون پرچمداران جدید سامسونگ تمایل دارید یا نظر شما نسبت به پردازنده‌‌های اگزینوس این شرکت تغییر کرده است؟

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: جی اس ام


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرعت نوت 4 نسخه اسنپدراگون و اگزینوس