اطفا حریق کارگاه پنبه زنی پس از 8 ساعت


آتش سوزی در کارگاه پنبه زنی، پس از 8 ساعت اطفا شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، مدیر منطقه 3 عملیاتی آتش نشانی اصفهان اظهار کرد: در تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی اعلام آتش سوزی در کارگاه پنبه زنی و انبار پنبه شد که بلافاصله بیش از 50 نفر از نیروهای آتش نشان از 13 ایستگاه اعزام شدند و همچنین مدیرعامل سازمان نیز در محل حاضر شد.

سرآتشیار حمید لطفی افزود: پس از اطلاع از شرایط محل آتش سوزی رخ داده و سمی بودن گازهای ناشی از سوختن پنبه، سریعا درخواست اعزام خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل شدیم. زمانی که در محل آتش سوزی حضور پیدا کردیم، با انباری بزرگ از عدل‌های پنبه مواجه شدیم که در آتش می‌سوخت و متاسفانه مسیر ورود به آن بسیار کوچک و باریک بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مرحله اول به تخلیه تمام منازل مسکونی اطراف پرداخته و کارگران را از داخل کارگاه بیرون آوردند و پس از آن با محاصره آتش از چهار طرف در پشت بام‌ها، سعی در اطفای حریق کردند.

هم‌چنین جانشین معاون عملیات و مدیر منطقه 2 عملیاتی آتش‌نشانی اصفهان گفت: فضای بسته‌ انبار و شدت آتش، حرارت و دود باعث شده بود تا عملیات به کندی پیش برود که البته در این میان سه نفر از آتش نشانان نیز دچار دودزدگی شدند.

آتشیار سلطانی با اشاره به اینکه آتش نشانان دود زده به سرعت از محل حریق خارج شدند، افزود: شرایط بسیار سختی در محل حادثه وجود داشت، از یک سو به دلیل نبودن شیرهای هیدرانت، مجبور به آبگیری از کانال آب اطراف شدیم و از سوی دیگر به دلیل اینکه منازل مجاور دارای بافت فرسوده بودند، آتش نشانان تمامی تلاش خود را برای عدم سرایت شعله و حرارت به اطراف بکار بردند که البته خوشبختانه هیچ گونه اتفافی برای خانه‌ها نیفتاد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اطفا حریق در دیتاسنتر