فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تجلیل از 285 جانباز استان یزد


به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت این افراد در قالب 43 گروه متشکل از نمایندگان بنیادشهید و امور ایثارگران و سپاه الغدیر استان و نماینده دستگاه اجرایی یزد به دیدار خانواده جانبازان 25 درصد رفتند و از صبر و مقاومت آنان تجلیل کردند.
مدیرکل بنیاد یزد در این دیدارها با اشاره به مقام والای جانباز گفت: همانگونه که بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها تاکید کرده اند خدمت به جانباز مانند خدمت به نبی اکرم(ص) و ما در بنیاد به این توفیق که خداوند به ما داده است سپاسگذاریم.
احمد ابراهیمی تاکید کرد: اگر خدمات صادقانه و ایثارگری های جانبازان و ایثارگران در طول دفاع مقدس نبود اوضاع کشور دست کمی از سایر کشورهای منطقه نداشت.
وی اضافه کرد: نعمت امنیتی که به ایران اسلامی ارزانی شده است مرهون ایثارگری جوانان غیور و شجاعی است که در عنفوان جوانی وقتی دشمن بعثی چشم طمع به خاک ایران زمین دوخت، دست از جان شستند و به نبردی نابرابر با استکبار جهانی برخواستند.
در این دیدارها مسئولان از ایثارگری جانبازان و صبر و مقاومت خانواده هایشان قدردانی کردند.
استان یزد افزون بر 10 هزار جانباز دارد .
7536/ 6197

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید استاندار یزد از بافت تاریخی استان یزد