سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری نشست فراکسیون فراگیر با سخنرانی لاریجانی و موحدی‌کرمانی


برگزاری نشست فراکسیون فراگیر با سخنرانی لاریجانی و موحدی‌کرمانیفارس/ دبیر کمیته 7 نفره اصولگرایان از برگزاری نشست فراکسیون فراگیر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خبر داد.
احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمیته 7 نفره اصولگرایان در گفت‌وگو با فارس، از برگزاری نشست فراکسیون فراگیر در ساعت 15 شنبه هفته آینده خبر داد.

منتخب مردم قم در مجلس دهم با اشاره به اینکه از منتخبان اصولگرا و مستقل برای حضور در این نشست دعوت به عمل آمده است، گفت: از تمامی مدافعان ارزش‌های انقلاب و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین حامیان ولایت فقیه برای حضور در این نشست دعوت به عمل آمده است.

امیرآبادی، علی لاریجانی و آیت‌الله محمدعلی موحدکرمانی را سخنرانان این نشست نام برد و خاطرنشان کرد: در این نشست از منتخبان نظرخواهی به عمل خواهد آمد و پس از دریافت نظرها درباره نحوه فعالیت فراکسیون و همچنین اسم آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی مجلس قدیم را مکان برگزاری این نشست عنوان کرد و افزود: تمامی وفاداران به انقلاب و ولایت فقیه می‌توانند در این نشست حضور پیدا کنند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی بیست و یکم رمضان