جعفر والی به «قرار» می‌رود


جعفر والی نمایش «قرار» به کارگردانی مهرداد کورش‌نیا را در تماشاخانه «ایرانشهر» افتتاح می‌کند.

به گزارش ایسنا، نمایش «قرار» که از روز 23 آذرماه جاری در تماشاخانه «ایرانشهر» به روی صحنه می‌رود، یک روز پس از اجرا، فردا 24 آذر ماه در مراسمی با حضور جعفر والی و جمعی از هنرمندان در ساعت 19 افتتاح می‌شود.

نمایش «قرار» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کورش‌نیا که در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت تندیس نمایشنامه را از آن خود کرد، با حضور بازیگران جوانی چون سعید دشتی، رضا رباط‌جزی، سارا عباسپور و حمیدرضا معدن‌کن و همچنین بازیگر خردسال پارسا قره‌داغی به روی صحنه خواهد رفت.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مجری طرح: محمد قدس، طراح لباس: آتوسا قاضی، موسیقی: آرش عزیزی، گریم: لنا طاهری، طراح پوستر و بروشور: محمدصادق زرجویان، دستیار کارگردان: نبی کورش‌نیا، مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی: حسین ایرجی، منشی صحنه: مهشید فیض، مدیر صحنه: حسین معدنی نشین و امید جمشیدپور، ساخت دکور و اجرای صحنه: مهدی فیروززارع، عکاس: محمد صادق زرجویان.

به گزارش ایسنا، نمایش «قرار» به کارگردانی مهرداد کورش‌نیا، از دوشنبه -23آذرماه- به مدت یک ماه هرشب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
فیلم تا غروب جعفر والی wWw.ArchiveFa.IR