فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری جشنواره مطبوعات فرامرزی در معرفی ظرفیت های استان ایلام موثر است


به گزارش ایرنا، عبدالحمید کرمی شامگاه یکشنبه در گفت وگویی خبری، برگزاری نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری جدار مرز ایران و عراق به میزبانی ایلام را همچنین یکی از مهمترین فرصت ها برای آشنایی با ظرفیت مرز مهران اعلام کرد.
وی افزود: مرز مهران افتخار مردم این استان است و امروز به عنوان یک فرصت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی می توان از آن برای شکوفا شدن ظرفیت های بالقوه استان ایلام بهره گرفت.
کرمی با اشاره به جوان بودن مطبوعات در این استان تاکید کرد: با وجود اینکه عمر فعالیت مطبوعاتی در این استان کوتاه است ولی میزبانی این جشنواره به ایلام سپرده شد که افتخاری برای حوزه مطبوعات محسوب می شود.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشنواره برای نخستین بار و در این استان زمینه ای برای تداوم برگزاری آن در سال های آینده در دیگر استان های مرزی ایران و عراق فراهم کند.
نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری جدار مرزی ایران و عراق با حضور 150 فعال رسانه ای پنج استان ایران و هفت استان عراق از روز 27 تا 29 اردیبهشت در دانشگاه ایلام برگزار می شود.
آیین افتتاحیه این جشنواره روز دوشنبه با حضور استانداران ایلام، میسان، حلبچه و واسط عراق و اهالی رسانه های استان های مرزی شرکت کننده برگزار می شود.
7171/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حاشیه اختتامیه جشنواره مطبوعات