سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



استفاده از انواع «روغن های ضروری» در خانه


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 08:42

استفاده از انواع «روغن های ضروری» در خانه

نوین زی/ برای از بین بردن چربی های چسبیده به رویه گاز، قفسه های آشپزخونه و کاشی ها میتونین این روش خونگی رو امتحان کنین. یه قسمت سرکه رو به همراه ۵ تا ۷ قطره روغن علف لیمو و سه قسمت آب فیلتر شده اضافه کرده و از این محلول برای تمیز کردن این چربی ها استفاده کنین. همچنین میتونین ۱۰ تا ۱۵ قطره روغن علف لیمو رو به یه گالون محلول تمیز کننده فرش اضافه کرده تا فرش ها و قالیچه ها تمیز شده و لکه ها از بین برن و همچنین عطر و بوی خوبی توی خونه بپیچه.
اسطوخودوس خواص تسکین دهنده و بهبود روحیه داره. میتونین با اسپری کردن مخلوط روغن اسطوخودوس و آب در یه بطری اسپری یه محیط خوب و صمیمی ایجاد کنین. میتونین چند قطره از این مخلوط روی بالش و حوله ها بریزین تا اضطراب کاهش پیدا کرده و بوی کهنگی از بین بره.
۱ فنجان سرکه سفید، یه قاشق غذاخوری صابون کاستیل، یک چهارم فنجان جوش شیرین و ۱۵ تا ۲۰ قطره روغن اسطوخودوس رو داخل یه سطل آب بریزین و باهاش کف زمین رو تمیز کنین.
میتونین با ۲۵۰ میلی گرم آب، ۲ میلی گرم مایع ظرفشویی و ۵ قطره روغن درخت چای، یه لیوان تمیز کننده موثر درست کنین. همچنین با اضافه کردن چند قطره روغن درخت به مواد شوینده به لباس ها تازگی و عطر خوبی بدین.
برای تمیز کردن شانه و برس، یه ظرف رو با یک و نیم فنجان آب، سرکه سفید مقطر و ۲۰ قطره روغن اکالیپتوس مخلوط کرده و شانه ها و برس ها رو در این ظرف برای ۲۰ دقیقه خیس کرده و بعد بشورین.
برای اینکه حمام و دستشویی شما بوی خوبی بده، میتونین یه اسپری درست کرده و با رشد میکروب ها مبارزه کنین. ۴ فنجان آب، ۲ قطره رزماری، ۳ قطره اکالیپتوس و ۶ قطره روغن نعناع رو با هم مخلوط کرده و در بطری اسپری بریزین. این مخلوط رو روی لوازم داخل دستشویی و حمام، سینک، کاشی ها و … اسپری کنین.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نحوه استفاده روغن ویل سوایز (روغن ابریشمین)