سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رویترز: نیروهای ارتش سوریه در آستانه ورود به استان الرقه‌اند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز طی گزارشی از منازعه در سوریه نوشت که نیروهای ارتش این کشور تواسنتد برای اولین بار پس از سال 2014 در آستانه ورود به استان الرقه در شمال این کشور قرار گیرند.

این گزارش با اشاره به طرح عربستان و ترکیه برای ورود نیروی زمینی به سوریه تصریح کرد که نیروهای ارتش سوریه برای ورود به الرقه از عربستانی ها پیش دستی کردند.

شهر الرقه مرکز خلافت خود خوانده خلیفه داعش در سوریه است و رهبران اصلی تروریست‌های تکفیری داعش از جمله ابوبکر البغدادی در این شهر حضور دارند.

این در شرایطی است که عربستان و ترکیه مدعی شده‌اند که می‌خواهند به بهانه مبارزه با داعش که خودشان در ابتدا حامی آن در نبرد با دولت سوریه بودند، وارد خاک سوریه شوند و نیروی زمینی به این کشور اعزام کنند.

ناظران تصریح دارند که این اقدام در پی پیروزی های اخیر نیروهای مقاومت در اطراف حلب و احتمال سقوط این شهر که به عنوان مرکز حضور مخالفان دولت سوریه است، بوده تا نیروهای ائتلاف سعودی و ترکیه‌ای به بهانه مقابله با داعش در سوریه وارد عمل شوند و ماشین جنگی دمشق را در نبرد با تروریست‌های مورد حمایت آنکارا و ریاض متوقف کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/LMMTL8


ویدیو مرتبط :
ارتش عراق در آستانه ورود به پایگاه اسپایکر