فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فعالان قرآنی طبق اولویت‌ بیمه می‌شوند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست معاون امور قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران موسسات قرآنی استان گیلان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی در این نشست با ابراز نارضایتی از فعالیت‌های انجام شده در امور قرآنی، اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌ها در امور پشتیبانی مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی کمبود اعتبارات را از مشکلات فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد و افزود: فعالان در عرصه قرآنی به صورت ویژه حمایت می‌شوند.

حجت‌الاسلام حشمتی با اعلام حمایت از برنامه هنری و تولیدی در عرصه‌های قرآنی، تصریح کرد: تولید برنامه و فعالیت در حوزه فضای مجازی در عرصه‌های قرآنی مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پالایش بیمه‌شدگان امور قرآنی از سال‌های گذشته خبر داد و یادآور شد: بیمه فعالان قرآنی در کشور ادامه دارد.

وی به تشکیل صندوق بیمه فعالان قرآنی در کشور اشاره کرد و گفت: بیمه‌شدگان قرآنی باید سهم خود به تامین اجتماعی را بپردازند.

حجت‌الاسلام حشمتی با اشاره به اینکه مبلغ ١ میلیارد تومان برای امور قرآنی در بودجه امسال پیش‌بینی شده بود، متذکر شد: به دلیل کمبود اعتبار تمام بودجه مذکور جذب نمی‌شود و فعالان قرآنی طبق اولویت‌ها بیمه می‌شوند.

وی هماهنگی بین دستگاه‌های قرآنی را از برنامه‌های معاونت مذکور عنوان کرد و یادآور شد: طرح‌های مشخص قرآنی از اعتبارات ویژه برخوردار می‌شوند.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با بیان اینکه منابعی بین موسسه‌های قرآنی در سال‌های گذشته توزیع می‌شد، خاطرنشان کرد: توجیهی برای امر مذکور نداریم و سرانه اعتبارات توزیع نمی‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
متن و حاشیه دیدار فعالان قرآنی جهان اسلام با رهبرانقلاب