فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حجت اشرف‌زاده در اختتامیه جشنواره داستان انقلاب می‌خواند


به گزارش خبرگزاری فارس، هشتمین دوره جشنواره سراسری داستان انقلاب،امروز دوشنبه 5 بهمن ماه با حضور مسئولان فرهنگی و هنری و جمعی از نویسندگان و اهالی ادبیات کشور و همچنین برگزیدگان و راه یافتگان این جشنواره، ساعت 17:30 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

همچنین در این برنامه، حجت اشرف‌زاده خواننده کشورمان با همراهی نوازنده های پیانو و کمانچه به اجرای چند قطعه از آلبوم «ماه و ماهی» و آوازهایی از موسیقی اصیل ایرانی می پردازد.

دبیر علمی این جشنواره  مصطفی جمشیدی است و داوری بخش نوجوان را یوسف قوجق، نرگس آبیار و یوسف قوجق و داوری بخش بزرگ‌سال را منیژه آرمین، حسین فتاحی و محسن پرویز انجام دادند.

در این دوره 26 اثر در بخش‌های رمان و داستان کوتاه نوجوان و 30 اثر در بخش بزرگ‌سال به مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده به تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/YY6PO8


ویدیو مرتبط :
حجت اشرف زاده