ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هفته یازدهم لیگ برتر والیبال/ پیکان با شکست ارومیه قهرمان نیم‌فصل شد


هفته یازدهم لیگ برتر والیبال/ پیکان با شکست ارومیه قهرمان نیم‌فصل شد

تسنیم/ تیم والیبال پیکان با غلبه بر شهرداری ارومیه به عنوان قهرمانی نیم‌فصل مرحله گروهی لیگ برتر والیبال رسید.
تیم والیبال پیکان با پیروزی 3 بر صفر مقابل شهرداری ارومیه به عنوان قهرمانی نیم‌فصل مرحله گروهی لیگ برتر والیبال رسید.
سرمربی تیم والیبال پیکان در ابتدای حساس‌ترین بازی نیم‌فصل لیگ برتر از سامان فائزی، فرهاد قائمی، والریو ورمیلیو، امیر غفور، نیکولای نیکولوف، مجتبی میرزاجان‌پور و مهدی مرندی (لیبرو) برای شروع بازی استفاده کرد و در طرف مقابل، سعید معروف، سید مهدی بازارگرد، میلاد عبادی‌پور، حامد تاروردی، جواد محمدی‌نژاد و آرمین تشکری و عبدالرضا علی‌زاده (لیبرو) بازیکنان منتخب جهانگیر سیدعباسی برای تیم شهرداری ارومیه بودند.
تیم شهرداری ارومیه اگرچه بازی را بهتر شروع کرد و 4 بر یک از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه با دریافت‌های بهتر بازیکنان پیکان و پاس‌های کم‌نقص والریو ورمیلیو، پاسور پیشین تیم ملی ایتالیا و شهرداری ارومیه با حساب 25 بر 16 مغلوب پیکان شد.
بازی خوب تیم پیکان که بسیار با انگیزه برای کسب پیروزی و هر 3 امتیاز بازی به میدان آمده بودند با عملکرد پراشتباه بازیکنان تیم شهرداری ارومیه همراه شد و شاگردان سیدعباسی در ست دوم هم نتوانستند بیشتر از 15 امتیاز کسب کنند و 25 بر 15 مغلوب پیکان شدند.
بازی در ست سوم هم با درخشش نیکولای نیکولوف، ملی‌پوش بلغاری پیکان همراه بود و با حساب 25 بر 21 به‌سود پیکان به پایان رسید تا پیکان با 10 پیروزی بالاتر از شهرداری ارومیه، قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر والیبال شود.
در دیگر بازی‌های هفته یازدهم، تیم ثامن مشهد در خانه با حساب 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 21، 29 بر 27 و 25 بر 22 مغلوب شهرداری تبریز شد و آرمان اردکان نیز در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 14 میهمان خود کویر زاهدان را از پیش رو برداشت.
تیم متین ورامین نیز در بندرعباس با نتیجه 3 بر 2 میزبان خود آلومینیوم المهدی را شکست داد. شاگردان محمد ترکاشوند در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر 16، 25 بر 15 و 15 بر 12 آلومینیوم را شکست دادند و در ست‌های اول و سوم 28 بر 30 و 21 بر 25 باختند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پیکان قهرمان لیگ برتر والیبال شد