فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روشن شدن لامپ سوخته در «سرزمین نخبگان»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ طبق اعلام صندوق بین المللی پول در 6 سال گذشته بیش از نیم میلیون نفر از دارندگان تحصیلات عالیه، ایران را ترک کرده اند که معادل خروج تقریبا 600 میلیارد دلار سرمایه است.

هر چند زمینه کار و فعالیت در داخل کشور مانند بعضی کشورهای پیشرفته در ایران فراهم نیست اما هستند نخبگان و جوانان تحصیل کرده ای که زرق و برق دنیای خارج آنها را شیفته خود نمی کند و می مانند تا عاملی باشند برای رشد و شکوفایی کشورشان.

آنها عقیده دارند حتی اگر به اندازه تعویض یک لامپ سوخته هم برای کشورشان مفید باشند باید بمانند زیرا دین زیادی بر گردن آنهاست.

در این قسمت از «سرزمین نخبگان» با گروهی از جوانان نخبه و تحصیل کرده کشورمان درباره دلایل ماندن و فعالیتشان در داخل کشور گفت وگو شده است.

آنها در رشته های گوناگون مشغول فعالیت هستند و توانسته اند گام های مهمی در این حرفه و رشته خود بردارند.

«سرزمین نخبگان» کاری از مهدی شاه محمدی و به کارگردانی علی همتراز، پنجشنبه 28 آبان ساعت 18:30 دقیقه از شبکه افق پخش می شود.

بازپخش این برنامه هم برای ساعت های 22 و همچنین 9:30 دقیقه روز بعد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
روشن کردن لامپ سوخته