سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو فراکسيون رهروان: ديدار اوباما و نتانياهو درباره برجام نشان از استقلال بر باد رفته ايالات متحده است


عضو فراکسيون رهروان: ديدار اوباما و نتانياهو درباره برجام نشان از استقلال بر باد رفته ايالات متحده است

خانه ملت/ عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس با اشاره به ديدار هفته آتي اوباما با نتانياهو در مورد مذاکرات هسته‌اي ايران و1+5 ، گفت: ايران بايد قاطعانه در مواردي که آمريکايي‌ها توافق را نقض مي‌کنند ورود پيدا کرده و اين نقض را به آن‌ها متذکر شود.

غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي به ديدار آتي رئيس جمهور آمريکا با نخست وزير رژيم صهيونيسم درباره مذاکرات هسته‌‎اي 1+5 واکنش نشان داد و گفت: آنچه در مذاکرات هسته‌اي اتفاق افتاد ميان ايران و1+5 بوده است اما متاسفانه اين موضوع مشاهده شده که آقاي اوباما مرتبط با سران صهيونيسم در مورد ايران به گفت و گو مي‌نشيند.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي افزود: در ادامه فرمايشات مقام معظم رهبري بايد گفت؛ آمريکا تحت تسلط رژيم صهيونيستي است و از خود اختياري ندارد با توجه به اين موضوع از دستگاه ديپلماسي ايران انتظار مي‌رود که موضع‌گيري سختي در مقابل اقدامات آمريکايي‌ها داشته باشند.

وي تصريح کرد:‌ آمريکايي‌ها با اين کار خود، به خوبي نشان مي‌دهند که فاقد يک اراده جدي و مستقل در انجام مذاکرات هستند و بي‌شک اگر پاي صهيونيسم به ماجراي توافق هسته‌اي باز شود مذاکرات را تحت شعاع قرار خواهد داد.

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس با تاکيد بر لزوم هوشياري دستگاه دپيلماسي ايران پس از توافق هسته‌اي، گفت:‌ ايران بايد قاطعانه در مواردي که آمريکايي‌ها توافق را نقض مي‌کنند ورود پيدا کند و اين نقض را به آن‌ها متذکر شود.

عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس با تاکيد بر اينکه مذاکرات هسته‌اي ايران و 1+5 هيچ ربطي به اسرائيل ندارد، گفت: به يقين دستگاه ديپلماسي ايران به شرايط سياسي و حساس پس از توافق آگاهي دارند و براي مقابله با تمامي هجمه‌ها و با نقض قوانين توافق از سوي آمريکا آمادگي لازم را دارند.


ویدیو مرتبط :
‫آخرین وضعیت استقلال در گفت وگوی رادیویی با دکتر حسن زمانی عضو هییت مدیره استقلال‬‎