تقویت اقتصاد ملی از برنامه‌های بانک مهر اقتصاد است


معاونین امور مناطق و پشتیبانی مهندسی بانک مهر اقتصاد از شعب استان اصفهان بازدید کردند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، جواد حاجی مزدارانی معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در نشست با مدیران این استان، با اشاره به پیشرفت‌ها و فرصت‌های بانک، گفت: رویکرد بانک مهر اقتصاد در نظر گرفتن نیازهای جامعه، تقویت اقتصاد ملی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است که با دریافت مجوز نهایی بانک، مسیر دست‌یابی به این اهداف هموارتر می‌شود.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه نمی‌توان با یک نسخه واحد، تمامی شعب بانک را اداره کرد، ابراز داشت: بخشی از تفاوت‌ها در عملکرد شعب بانک در استان‌های مختلف به شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن منطقه باز می‌گردد.

وی با ابراز رضایت از وضعیت عمومی شعب و عملکرد بانک در استان اصفهان، گفت: ظرفیت‌ بسیار گسترده‌ای در حوزه پولی و بانکی اصفهان وجود دارد بنابراین باید برنامه دقیقی برای شعب مدون کرد تا به خوبی از ظرفیت‌های اقتصادی این استان استفاده شود.

مزدارانی با اشاره به تفاوت حسابداری مالی و حسابداری مدیریتی، تصریح کرد: در حسابداری مالی وضعیت شاخص‌ها بررسی می‌شود اما در حسابداری مدیریتی با استفاده از وضعیت شاخص‌ها برای آینده برنامه‌ریزی می‌شود بنابراین باید با بررسی اطلاعات مالی و مدیریتی، متناسب با ظرفیت اقتصادی استان برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و از سوی دیگر با مطالعه بازارهای هدف، ظرفیت‌ها به خوبی شناسایی شوند.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد، گفت: افزایش اثرگذاری اقدامات، عدم فرسوده‌سازی کارکنان، بهره‌گیری از جایگاه امور مناطق، استفاده کامل از ظرفیت‌های شهر اصفهان در بخش تجهیز و تخصیص، توجه به افزایش سود عملیاتی و لزوم تغییر تفکر برخی از رؤسای شعب برای افزایش بهره‌وری مدیریتی از جمله نکات مهمی است که باید در فعالیت‌ها و اقدامات آینده به آن توجه شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی بانک مهر اقتصاد - همراه بانک