سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زورگیری زن و شوهر در قالب مامور مبارزه با مفاسد اجتماعی


زورگیری زن و شوهر در قالب مامور مبارزه با مفاسد اجتماعیباشگاه خبرنگاران/ زوج تبهکار که در لباس ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

جوان،ساعت 10:30 یازدهم فروردین ماه عوامل کلانتری 132 نبرد در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی در خیابان خاوران به یک دستگاه موتور سیکلت هوندا مشکوک شده و در ادامه آن را متوقف کردند.

پس از توقیف راننده خود را به هویت "سامان" 28ساله و ترک نشین خانمی به هویت "سمیرا" معرفی نموده که در بازدید از یک کیسه پلاستیکی همراهشان دو دستگاه بیسیم دستی و یک کلاه گیس کشف شد .

در بازجونی های پلیسی مشخص شد متهین تحت عنوان مامور مبارزه با مفاسد اجتماعی اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند .

سرهنگ ابراهیم بهرام نژاد،جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند این دو متهم به عنوان زوج زورگیر اقدام به غصب عنوان پلیس نموده اند که متهمان پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تبدیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به سازمان مبارزه با