مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



قسمت هایی از فیلم «محمد رسول الله(ص)» در تدوین جدید حذف شد


به گزارش شیعه آنلاین ، محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت نور تابان و تهیه کننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» در خصوص حذف قسمت هایی از فیلم «محمد رسول الله(ص)» طی روزهای اخیر گفت: تأیید می کنم که قسمت هایی از فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» را در تدوین جدید حذف کرده ایم.

وی ادامه داد: این حذف هیچ دلیل خاصی نداشته و فقط برای اینکه قرار شد این فیلم سینمایی برای کودکان ونوج وانان در مدارس نمایش داده شود به قصد کوتاه شدن انجام شد.

صابری افزود: با خبر شدم برخی رسانه ها با بازیگر نقش نوجوانی حضرت محمد(ص) مصاحبه کرده اند و عکس چهره این بازیگر را در فیلم منتشر کردند. فقط می توانم بگویم که این کار اشتباهی است و حتی اگر من مجوز پخش چهره این نوجوان را هم داشتم این کار را نمی کردم.


ویدیو مرتبط :
حذف فیلم "محمد رسول الله" از روی سایت یوتیوب!