2 دقیقه پیش

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

دیگه کسی نیست از دیدن فیلم لذت نبره، همه ما ماهانه چندین فیلم و سریال میبینیم ولی پیدا کردن فیلم های جدید سانسور شده که مناسب خانواده های ایرانی باشه کمی پر دردسره.از این ...
2 دقیقه پیش

انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی

انتخاب جراح بینی خوب از انتخاب های حیاتی زندگی است. اگر عمل بینی موفقیت-آمیز نباشد، تا یک سال نمی توانید هیچ اقدامی انجام دهید. اگر دو بار عمل کردید و باز هم بینی شما رضایتبخش ...



بهترین تورهای خارجی که میتوان زمینی سفر کرد


بدون شک اکثر گردشگرانی که در جستجوی تورهای خارجی ارزان قیمت هستند، هموطنانی هستند که در شمال و شمال‌غرب ایران زندگی می‌کنند. چرا که این دسته از هموطنان می‌توانند با طی‌کردن مسیری 4 تا 6 ساعته، خود را به یکی از همسایگان شمالی ایران برسانند؛ کشورهایی که نه از ایرانیان توقع ویزا دارند و نه قوانین سفت و سختی را به آن‌ها تحمیل می‌کنند. از سوی دیگر ارزان بودن امکانات اقامتی در این کشورها، امکان تجربه سفری کم‌هزینه را برای گردشگران و خانواده‌ها فراهم می‌کند.

چند صباحی‌ست که تورهای زمینی خارجی به فرصت‌های مناسب برای گردشگرانی تبدیل شده‌اند که علاقمند به سفرهای کم‌هزینه‌تر به خارج مرزهای ایران هستند. البته بعضی از این تورها منطقی به نظر نمی‌رسند و مثلاً برخی از تورهای ترکیه نظیر استانبول و آنکارا، نیازمند تحمل ریاضت‌هایی هستند که مسلماً سفر هوایی به آن‌ها دردسر کمتری خواهد داشت. مگر اینکه گردشگران بخواهند با اتومبیل شخصی خودشان به این کشورها سفر کنند تا بتوانند از گشت و گذار در شهرهای مسیر نیز بهرمند شوند.

اما بهتر است که به دو تور زمینی مهم بپردازیم که در حال حاضر جزو محبوب‌ترین‌ها هستند.

تور آذربایجان یکی از تورهایی‌ست که به صورت زمینی و تنها با داشتن پاسپورت می‌توانید آن را تجربه کنید. کشور آذربایجان و به خصوص پایتخت آن شهر باکو، با افزایش ظرفیت‌های گردشگری خود، توانسته است ره صد ساله را یک شب بپیماید و در مدت زمان کوتاهی، نرخ جذب گردشگر خود را بسیار زیاد کند. در تور باکو جذابیت‌های فراوانی وجود دارد؛ سواحل شنی دریای خزر و چشم‌اندازهای طبیعی فوق‌العاده در سفر به باکو، گردشگران و خانواده‌ها را یاد سواحل و کوهستان‌های شمال ایران می‌اندازند.

باکو

سالیان سفر، یکی از مجریان تخصصی تورهای آذربایجان در مورد تور باکو می‌نویسد :

شاید در مورد بازسازی شهر باکو و افتتاح ده‌ها مرکز تفریحی و اقامتی بزرگ چیزهایی شنیده باشید؛ این‌ها سهم کوچکی از پرمخاطب شدن تورهای باکو را به دوش می‌کشند، اما سهم اصلی بر عهده سواحل و طبیعت زیبایی‌ست که در مقابل گردشگران تور باکو قرار می‌گیرد.

یک تور زمینی دیگر که نسبت به تورهای آذربایجان محبوبیتی دو چندان دارد، تور ارمنستان است. البته همانطور که می‌دانید، مسیر ارمنستان برای هموطنانی که در مرکز و شرق ایران زندگی می‌کنند، نسبتاً طولانی‌ست و شاید بهتر باشد که این مناطق سفر هوایی به ارمنستان را انتخاب کنند. با این حال، کشور ارمنستان هم به بهشت گردشگران ایرانی معروف شده است و تورهای زیادی به مقصد ارمنستان ترتیب داده می‌شوند. ایرانیان هم چند سالی‌ست که به تورهای ارمنستان ابراز علاقه می‌کنند و دلیل این اتفاق را شاید بتوان در مراکز تفریحی و اقامتی تراز اول ارمنستان جستجو کرد. طبیعت ارمنستان هم به مانند تمام کشورهای شمال ایران، تصاویر بی‌بدیلی را در اختیار گردشگران می‌گذارد و این مهم سبب می‌شود که گردشگران بخش‌های مرکزی و خشک ایران، سفر بسیار دلچسبی را به این مناطق تجربه کنند.

ارمنستان


ویدیو مرتبط :
بانک جامع اطلاعاتی تورهای ارزان داخلی و خارجی ایران