سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقامات ایرانی و افغانستانی با خانواده «ستایش قریشی» ابراز همدردی کردند


به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، در پی وقوع حادثه هولناک قتل «ستایش قریشی» در منطقه «خیرآباد» شهر «ورامین»، مقامات ایرانی با حضور در منزل پدر ستایش، با خانواده و بازماندگان وی ابراز همدردی کردند.

همچنین پیکر این کودک مهاجر افغانستانی در امامزاده «طاهر مطهر» به خاک سپرده شد.

در این مراسم تعدادی از مقامات ایرانی و افغانستانی حضور یافته و با خانواده مقتول ابراز همدردی کردند.

امام جمعه ورامین با حضور در مراسم تشییع به ایراد سخنرانی پرداخته و با حضور در خانواده ستایش با خانواده این کودک ابراز همدردی کرد.

 همچنین مسئولان استانداری و اداره اتباع و مهاجرین استانداری تهران از جمله مقاماتی هستند که در این مراسم ختم دختر مهاجر افغانستانی شرکت کرده و با حضور در منزل خانواده مقتول با آنها ابراز همدردی کردند.

بسیاری از مقامات افغانستانی از جمله «احمد نصیر نور» سفیر افغانستان در ایران و رایزن فرهنگی این سفارت نیز با حضور در منزل این خانواده ابراز همدردی کرده‌اند.

در ادامه تصاویری از حضور مقامات ایرانی و افغانستانی در خانه پدری «ستایش قریشی» و همچنین مراسم ختم وی مشاهده کنید.


ویدیو مرتبط :
ابراز همدردی آیت الله قریشی با دکتر احمدی نژاد