فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مهمترین کارکرد تلویزیون، عدالت در آموزش است/اجرای برنامه‌های علمی جذابیت دارد


میلاد اسلام زاده مجری تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره علاقه‌اش به اجرای برنامه‌های علمی گفت: مهمترین افتخارم این است که در این مدت اجرای برنامه‌های علمی را به عهده داشتم که برایم جذابیت بالایی دارد و از فرصت روزی دو ساعت در کنار بهترین اساتید دانشگاهی و مخترعان کشور بهره بردم،چراکه معتقدم حضور در این دست برنامه‌ها به منِ نوعی کمک می‌کند تا اطلاعات خودم بالاتر رود،بیشتر بدانم و آگاه‌تر باشم.

وی درباره برنامه «طلوع دانش» گفت: اغلب اساتید برجسته دانشگاهی و محققان و اهالی حوزه علم چه سیاست و قانون گذاری و چه در حوزه اجرا به «طلوع دانش» که برنامه اثر گذاری در حوزه علم و دانشگاه است، آمده‌اند و یا از مخاطبان این برنامه هستند.

این مجری ادامه داد: در برنامه «پایان ناباروری» نیز به علل و عوامل ناباروری می‌پردازیم و آنها را ریشه یابی می‌کنیم.

مجری برنامه «پایان ناباروری» عنوان داشت: از جذاب‌ترین برنامه‌هایی که در شبکه چهار اجرا کردم، می‌توانم به برنامه‌هایی اشاره کنم که دکتر علی بابایی زاد در مجموعه «اردیبهشت» داشتند و همچنین برنامه «طلوع» که بیشتر به این دلیل که اولین اجرای زنده‌ام در تلویزیون بود برایم خاطره انگیز شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم مردم با دیدن چنین برنامه‌هایی به عدالت در آموزش برسند. خیلی از دانشجوهای ما در شهرستان‌ها فرصت ملاقات با این اساتید را ندارند و تماشای برنامه طلوع می‌تواند به آنها کمک بسیاری کند.شاید یکی از مهمترین کارکردهای تلویزیون این است که عدالت در آموزش و دسترسی به اساتید برتر را بوجود آورد.

این مجری درباره تغییر رویکرد در برنامه‌های شبکه چهار سیما نیز بیان داشت: با مدیریت قبلی این شبکه 5 سال کار کردم و در این مدت با ویژگی‌ها و مدیریت ایشان آشنا بودم. آقای غلامی مدیر جدید نیز از زمانی که روی کار آمدند  جلسه‌های متعددی را با افراد مختلف برگزار کردند،اما هنوز بخشی از پیاده‌سازی تصمیمات استراتژیک‌شان که تغییراتی بنیادی است باقی مانده و کمی زمان می‌خواهد تا این پیاده سازی به مرحله ارزیابی برسد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XFLK9P


ویدیو مرتبط :
‫5 دلیل ثابت شده علمی که جذابیت شما را کم میکند‬‎