سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور نخستین گروه جراحان متخصص هلال احمر ایران در تاجیکستان+تصاویر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «محمدرضا منصوری» نماینده هلال احمر ایران در تاجیکستان اعزام گروه جراحان متخصص جمهوری اسلامی به این کشور را اقدامی موثر در راستای ارتقاء سطح علمی و آشنایی با روش های نوین جراحی عنوان کرد.  

وی گفت: گروه متخصصین ایرانی به سرپرستی خانم «الهام اکبری» که متخصص زنان، زایمان و لاپاراسکوپی می باشد، طی مدت 3 روز 11 مورد عمل جراحی لاپاروسکوپی اعم از تشخیصی و درمانی به صورت آموزشی انجام داد که فرصتی در جهت آشنایی با روش های نوین و پیش رفته جراحی می باشد.

بنا به گفته منصوری، جمعیت هلال احمر ایران در راستای تداوم این برنامه با توافق و هماهنگی های صورت گرفته با وزارت تندرستی تاجیکستان اقدام به اعزام تیم های تخصصی از ایران در شاخه های مختلف جراحی چشم پزشکی، ارتوپدی و جراحی عمومی خواهد کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حضور ریاست جمعیت هلال احمر کشور