سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ با این ترفتد، برنامه های ویندوز 10 را تنها در 1 ثانیه پیدا کنید!


آی تی آموزی/ با این ترفتد، برنامه های ویندوز 10 را تنها در 1 ثانیه پیدا کنید!

شما می توانید با استفاده از این برنامه ها برنامه های Windows 10 را سه سوت پیدا کنید.

باشگاه خبرنگاران/ ویندوز ۸ به بعد مخصوصا Windows 10 یک مشکلی که داشت پیدا کردن برنامه ها بود! حداقل ۱۰ ثانیه گشتن برای یافتن یک برنامه نیاز دارید ، اما حالا فرض کنید می خواهید ۶ تا برنامه رو باز کنید.

حال در این گزارش قصد داریم ترفند هایی را به شما معرفی کنیم که می توانند به شما در پیدا کردن برنامه ها کمک شایانی کنند.

نحوه آموزش پیدا کردن برنامه ها در 1 ثانیه :

در کل بگیم که کار خیلی پیچیده ای در پیش ندارید؛ در Start > All Apps، بر روی هر یک از سر بخش ها (مانند ۰-۹، A,B,C و …) کلیک کنید. اکنون باید یک منوی باز شونده الفبایی جدول شکل را مشاهده کنید. سپس برای مثال، ما به دنبال برنامه Sports می گردیم، به آسانی بر روی S کلیک کرده و به لیست برنامه هایی که با S شروع می شوند، می رویم. اکنون دیگر پیدا کردن آسان تر می شود.

بهترین راه جستجو در بخش Search کنار استارت هست. اگر هم نخواستید می توانید درست مانند ویندوز ۷ و پایین تر، بر روی برنامه راست کلیک کرده و Pin to Taskbar را کلیک نمایید. این هم راهی برای افراد تازه کار که می توانند واقعا در ۱ ثانیه برنامه را یافته و باز کنند.


ویدیو مرتبط :
ویندوز 10 یا ویندوز 9 ؟ - آی تی پورت