یاران احمدی نژاد، او را تحویل نمی‌گیرند


خبرآنلاین: با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات، تنها سیاستمدار مطرحی که عملا هیچ نقش موثری در صف بندی های انتخاباتی پیش رو ندارد، احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین است.

سایت خبری پایش نوشت: علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، علی اکبر ولایتی، محمدرضا باهنر و دیگر رهبران جناح اصولگرا هرکدام بصورت مستقل و یا در چارچوب ائتلاف تازه اصولگرایان در حال تکمیل فهرست انتخاباتی خود هستند، اما تنها چهره مطرحی که از جریان انتخابات کنار گذاشته شده محمود احمدی نژاد است.

اگرچه تعداد زیادی از اعضای کابینه او هفته گذشته اقدام به ثبت نام در انتخابات کرده اند، اما بسیاری از یاران سابق او در روزهای گذشته دعوت مجدد او و دستیار ارشدش غلامحسین الهام را برای یک نشست انتخاباتی رد کرده اند.

مشاوران احمدی نژاد می گویند که او برنامه ای برای انتخابات مجلس ندارد و در حال آماده شدن برای انتخابات ریاست جمهوری است.

غلامحسین الهام بتازگی از ۲۰ نفر از دولتمردان سابق احمدی نژاد و برخی همفکران او در مجلس دعوت کرده تا در نشستی به بررسی انتخابات مجلس بپردازند اما اغلب آنها دعوت رئیس جمهور سابق را رد کرده و گفته اند حاضر نیستند در بازی جدید احمدی نژاد شرکت کنند.

بسیاری از وزیران کابینه احمدی نژاد و همفکران او در قالب جبهه پایداری و جبهه تازه تاسیس یکتا فعالیت می کنند. یکتا که برای «فعالیت انتخاباتی منهای احمدی نژاد» تاسیس شده در عمل نتوانست جایگاه قابل قبولی در صحنه سیاسی پیدا کرده و عملا به محاق رفته است. دیگر همفکران رئیس جمهور سابق نیز این روزها از او فاصله گرفته و تلاش دارند تااطلاع ثانوی، احمدی نژاد را از عرصه سیاست پنهان کنند.


ویدیو مرتبط :
تحویل نگرفتن احمدی نژاد توسط رهبر انقلاب