سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آموزش های مهارتی مورد نیاز بیماران دیابتی آذربایجان غربی به صورت ویژه ارائه می شود


محسن مددی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توانمندسازی و بازتوانی اقشار آسیب پذیر و در معرض آسیب های اجتماعی از طریق آموزش های مهارتی و شغلی متناسب با شرایط کسب و کار با رویکرد آموزش های بازار محور، فراهم سازی بستر حمایت های پس از فرایند آموزش های مهارتی مورد نیاز جامعه هدف، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی مهارتی مورد نیاز مشاغل مرتبط با بیماران دیابتی، نهادینه کردن آموزش های مهارتی در بین بیماران دیابتی با هدف ایجاد زمینه های اشتغال افراد جویای کار از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه به شمار می رود.
وی اضافه کرد: در صدد هستیم در یک سال آینده برای پنج هزار نفر از بیماران دیابتی در آذربایجان غربی زمینه آموزش های مهارتی در راستای اشتغال این افراد فراهم شود.
وی اظهار کرد: کسب مهارت های شغلی گامی موثر در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه است و بیماران دیابتی نیز می توانند از ظرفیت این آموزش ها بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، دهها هزار بیمار دیابتی در آذربایجان غربی وجود دارد ولی آمار رسمی در این خصوص وجود ندارد.
طبق گفته برخی مسئولان تنها در روستاهای آذربایجان غربی 20 هزار بیمار دیابتی شناسایی شده است که تعداد دیابتی های شهرها بسیار بیشتر به نظر می رسد.
8137/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آموزش تاتو ابرو صورت چهره به صورت حرفه ای با ارائه مدرک