سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه قزوین: مشکل مردم تنها آب، نان و مسکن نیست


به گزارش روز پنج شنبه دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با اعضای شورای شهرستان قزوین تاکید کرد: کسانی که به عنوان منتخبان شورا انتخاب می شوند با توجه به نگاه اعتمادی که مردم به آنها دارند همواره مورد احترام شهروندان و قانون گذاران قرار دارند.
به گفته وی، به همان میزان که مردم به شوراها اعتماد کرده و این امانت را به آنها سپرده اند، مسوولیت اعضای این شورا را سنگین تر و جایگاه آنان را نیز سرنوشت سازتر کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خطاب به اعضای شورای شهرستان قزوین اظهار کرد: حال که این تمکن و جایگاه را پیدا کرده اید طبق دستور قرآن باید برای اقامه نماز هم تلاش کنید.
امام جمعه قزوین باتاکید بر این که اقامه نماز تنها نماز خواندن نیست، افزود: اقامه نماز همان خدمت به مردم در ابعاد مختلف جلوگیری از نفوذ دشمن، مبارزه با استکبار و در مجموع کار حسینی کردن است.
وی با بیان اینکه شوراها باید از ظرفیت پشتیبانی و حمایتی مردم برای حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن استفاده کنند، اضافه کرد: نباید اجازه داد یک نفر صاحب منابع مالی و امکانات گسترده ای شود و عده ای دیگر فقیر و گرسنه بمانند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید از کلید عدالت برای اجرای آن استفاده شود، ادامه داد: حتی اگر کسی نتواند از حق خودش دفاع کند، مسوولان موظفند حق او را ادا کرده تا حقی از کسی ضایع نشود.
وی با یادآوری اینکه توده های مردم علاقه مند به دین هستند، گفت: مسوولان باید از ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات این مردم خداجو و مومن به خوبی استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان افزود: اگر کارها برای رضای خدا انجام شود، اگر به موفقیت دست پیدا کنیم و یا نکنیم در پیش خدا روسفید خواهیم شد.
8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام جمعه شهر مشهد دختران و زنان ساپورت پوش باعث مشکل:)