سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یارانه نقدی آبان امشب واریز می‌شود


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اکبر ایزدی پیشتر در مورد زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه سال جاری گفته بود، پنجاه و هفتمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز سه‌شنبه 26 آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و در همان زمان قابل برداشت است.

به گزارش تسنیم، از ابتدای پرداخت یارانه نقدی در 28 آذر 1389 ماهانه حدود 3200 میلیارد تومان یارانه نقدی به خانوارها پرداخت شده است؛ هزینه‌ای که از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از مرز 200هزار میلیارد تومان گذشته است.

براساس قانون بودجه سال 94، سقف منابع توزیع نقدی یارانه 39هزار میلیارد تومان است که دولت باید برای تأمین منابع لازم، حدود 6میلیون نفر را از مجموع 76میلیون نفری که یارانه دریافت می‌کنند حذف کند؛ تا امروز یارانه نقدی 3میلیون نفر از افراد پُردرآمد کشور حذف شده و شمار حذف شدگان به نصف رقم 6میلیونی که در قانون بودجه آمده رسیده است.

این در حالی است که در مهر ماه سال جاری علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف یارانه 2میلیون نفر از افراد پردرآمد خبر داده و گفته بود: ما می‌خواهیم به تکلیف قانونی که مجلس برای دولت در نظر گرفته، برسیم. طبق قانون مجلس حدود 6میلیون نفر باید از دریافت یارانه حذف شوند.

وی بیان کرده بود: بیش از 2.1میلیون نفر را حذف قطعی کردیم که 80 درصد شکایت نکردند. در ارتباط با آن 20 درصد هم زمانی که نشانشان دادیم چه اموالی در اختیار دارند، 10 درصدشان قبول کردند و رفتند اما آن 10 درصد هم می‌گفتند: بله، شاید این اموال را داشته باشیم اما در خانه بیمار سرطانی یا دانشجو و یا تحصیلکرده بیکار داریم.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
واریز یارانه نقدی آبان