فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایشگاه عاشقانه های خسرو شکیبایی


نمایشگاه خوشنویسی سپیده مبرهن از دیالوگ ها و عاشقانه های زنده یاد خسرو شکیبایی با عنوان «پاییز فصل توست» جمعه ۲۲ آبانماه با حضور مسعود کیمیایی، رضا رویگری، علی دهکردی، داریوش اسد زاده، رحیم نوروزی و جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون افتتاح می‌شود.

برترین ها: نمایشگاه خوشنویسی سپیده مبرهن از دیالوگ ها و عاشقانه های زنده یاد خسرو شکیبایی با عنوان «پاییز فصل توست» جمعه ۲۲ آبانماه با حضور مسعود کیمیایی، رضا رویگری، علی دهکردی، داریوش اسد زاده، رحیم نوروزی و جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی با حضور هنرمندانسپیده مبرهن هنرمند جوانی است که در دو سال اخیر دیالوگ های سینمای علی حاتمی و مسعود کیمیایی را خطاطی کرده و در ادامه این حرکت به یاد هنرمند فقید سینما و تلویزیون خسرو شکیبایی امسال دیالوگ ها و عاشقانه های وی را خوشنویسی کرده است.

این مراسم ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۲ آبان در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شفق برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این برنامه به آدرس یوسف آباد، خیابان ۲۱، بوستان شفق، سالن آمفی تئاتر شفق مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
دکلمه عاشقانه خسرو شکیبایی