سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده آمریکایی خواستار جاسوسی بیشتر درمورد مسلمانان شد


نماینده آمریکایی خواستار جاسوسی بیشتر درمورد مسلمانان شد

ایرنا/ نماینده جمهوریخواه آمریکایی با ادعای این که در اکثر موارد مسلمانان به نوعی با وقایع تروریستی ربط پیدا می کنند، خواستار جاسوسی بیشتر در مورد مناطق مسلمان نشین آمریکا شد.

«پیتر کینگ» نماینده جمهوریخواه آمریکایی و رییس کمیته اطلاعات و ضد تروریسم مجلس نمایندگان آمریکا در گفت وگویی رادیویی ضمن بی اساس خواندن انتقادات مبنی برخوردهای تبعیض گرانه او با مسلمانان آمریکایی مدعی شد، در بسیاری موارد وقایع تروریستی به نوعی با مسلمانان ارتباط پیدا می کند و نگرانی در مورد اینگونه اتهامات به از دست رفتن جان مردم (آمریکا) منجر می شود.
وی با این استدلال که نیروهای امنیتی فرانسه پس از واقعه تروریستی پاریس به سراغ محله های کاتولیک نشین و یا یهودی نشین نرفته و توجه خود را بیشتر بر جوامع مسلمان نشین در این کشور متمرکز کرده اند،گفت که آمریکا هم باید برای مقابله با تروریسم به سراغ مسلمانان برود و محله های مسلمان نشین این کشور را بیش از پیش تحت نظر بگیرد.
این نماینده جمهوریخواه آمریکایی و یکی از حامیان اصلی سیاست های اسلام هراسانه در آمریکا با اشاره به وقایع جرائم سال های 60 و70 و این که نیروهای اف بی آی برای مقابله با این جرائم اجتماعی در آن زمان به سراغ محله های ایتالیایی نشین و ایرلندی نشین رفته بودند، تصریح کرد، حالا هم اگر ثابت شود تهدیدهای تروریستی از جانب ایتالیایی ها و یا ایرلندی ها، آمریکا را تهدید می کند، خواستار هجوم و زیر نظر گرفتن ایتالیایی ها و ایرلندی ها خواهم شد.
وی به منظور تعدیل تبلیغات اسلام هراسانه خود گفت، او رعایت قانونی اساسی آمریکا را ضروری می داند و منظورش پامال کردن حقوق افراد نیست.


ویدیو مرتبط :
سازمان ملل رسیدگی فوری به مسلمانان میانماری را خواستار شد