ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هر تیمی دوست دارد حدادی و گیبسون را داشته باشد/ هنوز چیزی نهایی نشده است


شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال پتروشیمی برای حضور در دور برگشت لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تیم‌مان کاملا آماده است و رقابت‌های سختی را پیش رو داریم. خوشبختانه همه نفرات در آمادگی خوبی به سر می‌برند و مشکلی نداریم.

وی در مورد جذب جلیل آکیندله بازیکن نیجریه‌ای گفت: این بازیکن سابقه بازی در پتروشیمی دارد و کاملا با شرایطمان آشنا است و می‌تواند کمک کند. با توجه به اینکه بازیکنان بزرگ در تیم های خود مشغول بازی هستند باید به دنبال بازیکنی می‌رفتیم که آزاد هستند و با توجه به سابقه قبلی این بسکتبالیست نیجریه‌ای را انتخاب کردیم.

یاوری ادامه داد: این بازیکن از پنجشنبه در تمرینات ما حاضر است و پس از انجام تست پزشکی به احتمال زیاد دوشنبه بازی خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در مورد اینکه رقابت در صدر جد.ل دست جنوبی‌ها است، گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. همه تیم‌ها مدعی هستند و هنوز عیار تیم‌ها به خوبی مشخص نشده است. شما نمی‌توانید پیش از بازی بگویید برنده می‌شوید یا بازنده. این شرایط خوبی است که در فصل جاری رقم خورده و رقابت‌های نزدیکی را شاهد هستیم.

یاوری در خصوص اینکه گفته می‌شود پتروشیمی برای پلی‌آف حامد حدادی و جاناتان گیبسون را به خدمت خواهد گرفت، تاکید کرد: هر تیمی دوست دارد این دو بازیکن را در اختیار داشته باشد. گیبسون بازیکنی است که توانایی‌ها زیادی دارد و اگر آماده باشد بسیار موثر است. در مجموع هنوز هیچ چیز نهایی نشده است و از حالا نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنیم.

به گزارش فارس، پتروشیمی در آغاز دور برگشت لیگ برتر بسکتبال دوشنبه هفته جاری میهمان ثامن مشهد است.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/KF3ABL


ویدیو مرتبط :
احسان حدادی بالاخره مربی دار شد/کنایه حدادی به کی روش