ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بوکس انتخابی المپیک/ محرابی با برد آغاز کرد


بوکس انتخابی المپیک/ محرابی با برد آغاز کردایسنا/ نماینده وزن 75 کیلوگرم ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های انتخابی المپیک موفق به شکست بوکسور تاجیکستان شد.
سجاد محرابی که تنها نماینده ایران در سومین روز مسابقات انتخابی المپیک 2016 بود در دیدار با "شابوس" بوکسور تاجیکستانی به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم پایانی با برنده دیدار مغولستان و تایلند مبارزه خواهد کرد.
محرابی در این دیدار در سه راند با حریف جنگنده خود به مبارزه پرداخت و در نهایت با استفاده از ضربات سنگین خود توانست به پیروزی دست یابد.
در ادامه این رقابت‌ها فردا (دوشنبه) و در چهارمین روز این رقابت ها تیم ایران چهار نماینده خواهد داشت.
در وزن 52 کیلوگرم پویا ناوی که در اولین مبارزه خود مقابل نماینده جزیره پیتکایرن(واقع در اقیانوسیه) به پیروزی رسیده بود به مصاف "هو جیانگوان" از کشور میزبان خواهد رفت.
در 56 کیلوگرم آرمین امجدیان رو در روی "اوموربیک" بوکسور قرقیزستانی قرار می‌گیرد.
در 64 کیلوگرم اسماعیل ارمشی با "شاکنوف ارمک" از کشور قرقیزستان مبارزه می کند و سجاد کاظم زاده در 69 کیلوگرم با "آندور" از جزیره پیتکایرن(واقع در اقیانوسیه) دیدار خواهد کرد.
طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس، در رقابت های قاره ای کسب سهمیه المپیک در کشور چین در هر وزن سه بوکسور و در مجموع 30 بوکسور جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد.
تیم ملی بوکس ایران در وزن های 49 و 81 کیلوگرم نماینده ای به این مسابقات اعزام نکرده است.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
مسابقات هندبال انتخابی المپیک برد ایران برابر عمان