علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



واکنش افتخاری به حضور بازیکنان تیم ملی فوتسال در دوبی


سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: شنبه هفته آتی جلسه هیات رئیسه ای را برگزار خواهیم کرد و در این جلسه تاریخ قطعی شروع لیگ مشخص می شود.

وی در رابطه با برنامه های تدارکاتی تیم ملی افزود: بازی با عراق کاملا منتفی شده است اما آنطور که در برنامه داریم حضور در یک تورنمنت در کشور تایلند است که کشورهای قزاقستان، مصر و تایلند در این مسابقات حضور دارند البته در برنامه داریم که دو دیدار دوستانه هم با تیم ملی ازبکستان در تهران برگزار کنیم همچنین دنبال یک حریف اروپایی هم هستیم که در ایران برابر آن تیم قرار بگیریم.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا با حضور مهدی تاج تغییر و تحولاتی در کمیته فوتسال صورت خواهد گرفت یا خیر، اضافه کرد: بهتر است این موضوع را از خود آقای تاج سئوال کنید.

افتخاری در پایان  در رابطه با حضور برخی ملی پوشان فوتسال در جام رمضان دبی و آیا کمیته فوتسال واکنشی به این موضوع دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: ملی پوشان هر سال در این تورنمنت ها حضور پیدا می کنند و موضوع چندان خاصی نیست.


ویدیو مرتبط :
انتطارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان پس از قهرمان