علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



درخشش دو ايراني در جشنواره استعدادهاي سبز آلمان


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.09 - 22:55

درخشش دو ايراني در جشنواره استعدادهاي سبز آلمان

شبکه خبر/ محمد مقيمي اردکاني و امير حسين موسوي دو محقق برتر ايراني هستند که طرح هاي آنها در جشنواره سال 2015 برگزيده شد.
داوران هفتمين جشنواره گرين تلنت که رياست آن را خانم يوهانا وانکا وزير آموزش و تحقيقات آلمان برعهده دارد طرح محمد مقيمي دانشجوي دکتراي مهندسي مکانيک را درباره کاهش قيمت تمام شده انرژي خورشيدي با کاهش کمترين اتلاف انرژي و اپتيکال به عنوان طرح برتر انتخاب کردند.
هيئت داوران همچنين طرح پژوهشي امير حسين موسوي دانشجوي دکتراي کاميپوتر را درباره طراحي برنامه رايانه اي نقشه راه توسعه پايدار شهري حائز رتبه برتر دانستند.
موضوع جشنواره استعدادهاي سبز(گرين تلنت) پژوهش هايي است که در زمينه برنامه ريزي شهري ، تنوع زيستي ، انرژي هاي تجديد پذير، مديريت منابع و فناوري هاي جديد انجام شده باشند.

اين جشنواره براي پژوهشگران جوان کشورهاي خارجي برگزار مي شود و براي جشنواره امسال نيز 500 پژوهشگر از 90 کشور جهان طرح هاي خود را ارائه کرده بودند که در نهايت بيست و هفت طرح برگزيده شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
درخشش کریمی در برابر آلمان