سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گسترش همکاری‌های ایران و امارات در صنعت خوراک دام و طیور


گسترش همکاری‌های ایران و امارات در صنعت خوراک دام و طیورمهر/ رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان گفت: هیات اقتصادی از سوی کارخانجات خوراک دام ایران برای گسترش روابط تجاری با امارات به این کشور سفر می‌کنند.

مجید موافق قدیری با اعلام اینکه ۲۷ بهمن‌ماه هیات تجاری از سوی انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان برای استفاده از پتانسیل‌های کشورهای حوزه خلیج فارس ونمایشگاه دامپروری ابوظبی عازم این کشور خواهد شد، اظهارداشت: حضور در این نمایشگاه می‌تواند شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه‌های مختلف صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان برای ایران فراهم کند.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های تامین مواد اولیه کارخانجات خوراک دام، مکمل و مواد افزودنی امکاناتی برای آغاز همکاری کارخانجات کشورمان با شرکت‌های اماراتی وجود دارد، گفت: به همین منظور در نظر داریم جلساتی را با شرکت‌های مطرح اماراتی منعقد و همچنین از مراکز تولید شیر و گوشت امارات بازدید کنیم.

موافق قدیری با اشاره به این‌که علاوه بر این، دو کشور آمادگی همکاری درموضوع واردات و صادرات، خرید و فروش کالا، سرمایه‌گذاری مشترک و همکاری در بازارهای منطقه را دارند، افزود: در گذشته بزرگترین مشکلی که برای همکاری با کشور امارات برای ایران وجود داشت نبودن روابط بانکی بین دو کشوربود که با حل این مشکل جهش روابط اقتصادی در این صنعت کاملا ممکن می‌شود.

موافق قدیری ادامه داد: هیاتی که از ایران به نمایشگاه دامپروری و خوراک دام ابوظبی سفر می‌کند، می‌تواند شرایطی را فراهم کند که روابط اقتصادی وتجاری بین المللی در این صنعت در ماه‌های آتی بهتر شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
خوراک ساز دام ، طیور و آبزیان