سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرپرست استانداری خوزستان:کمپین مبارزه با مواد مخدر هم تشکیل شود


به گزارش ایرنا فرج اله خبیر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان در محل سرسرای جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: کمپین های آنچنانی برای چیزهای ضروری و غیرضروری تشکیل می شود چه اشکالی دارد برای این امر نیز کمپین تشکیل شود؟
وی افزود: آسیب پذیری در حوزه اعتیاد در همه جا هست اما در اجرای مانور مبارزه با مواد مخدر در خوزستان بر مناطقی که آسیب بیشتری دارند تکیه شود.
خبیر با بیان اینکه طرح مانور به کمیته های زیرمجموعه ستاد ارجاع شود، گفت: برنامه ها متناسب با آنچه در کمیته ها مصوب شد در جلسه آینده مطرح شود.
سرپرست استانداری خوزستان یادآور شد: استان خوزستان به عنوان استان پاک و پایلوت در این زمینه مطرح شود.
وی با بیان اینکه لازم است نوع برنامه ریزی خود را متناسب با اعتیاد داشته باشیم، گفت: مسئولیت پذیری ما و توجه به ابعاد این قضیه، در کمک کردن به استفاده از همه امکانات به نحو مطلوب موثر است.
خبیر با اشاره به اینکه در فضای مجازی بیشتر کسانی حضور دارند که در معرض آسیب هستند، افزود:باید طرحی ارائه داد که در فضای مجازی در بحث اعتیاد کار شود و فیلم های مرتبط در این زمینه در فضای مجازی پخش شود.
وی اضافه کرد: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر و استفاده آنها درفضای مجازی نیز به نحو مطلوب استفاده شود.
سرپرست استانداری خوزستان یادآور شد: مانور مبارزه با مواد مخدر پارسال با محوریت آموزش و پرورش برگزار شد و امسال با محوریت ورزش و جوانان برگزار شود که رنگ و بوی ورزش به خود بگیرد.
هفته مبارزه با مواد مخدر ششم تا 12 تیر ماه برگزار می شود.
7148/ 6037

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجلیل از فعالین امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر