سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سه آتش نشان مصدوم گرمسار به تهران اعزام شدند


عباس قندالی روز پنجشنبه به ایرنا افزود: سه آتش نشان مصدوم ناشی از آتش سوزی یک واحد صنعتی در گرمسار، برای بررسی بیشتر و طی مراحل درمانی به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند.
وی یاد آور شد: دو آتش نشان دیگر نیز در ماموریت مهار آتش این واحد صنعتی، به طور سطحی مصدوم شده بودند که درمان و مرخص شدند.
قندالی با اشاره به آتش سوزی کارخانه تصفیه روغن نگین شیمی شهرک صنعتی فجر گرمسار در غروب روز سه شنبه هفته جاری، ادامه داد: این آتش سوزی سنگین بود و برای مهار آن علاوه بر سه اکیپ آتش نشانی گرمسار، اکیپ های مهار آتش از آرادان، ایوانکی، داور آباد به همراه خودروی پشتیبانی برای اجرای عملیات مهار آتش به محل آمدند.
وی افزود: آتش سوزی در این واحد در شهرک صنعتی، از شهر گرمسار قابل رویت بود و در ابتدای عملیات مهار آتش، امکان نزدیک شدن به محل تا فاصله 20 متری نیز امکانپذیر نبود.
وی ادامه داد: عملیات مهار آتش این واحد صنعتی از ساعت 17 تا 20 و 30 دقیقه سه شنبه به طول انجامید و با توجه به ساعت آتش سوزی و نبودن کاگران در کارخانه، کسی از کارکنان آسیب ندید، ولی عملیات مهار آتش با مصدومیت پنج آتش نشان همراه بود.
رییس آتش نشانی گرمسار گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.
54 واحد در شهرک صنعتی فجر گرمسار با اشتغال هزار و 250 نفر فعالیت دارند.
گرمسار در 115 کیلومتری غرب سمنان و در 111 کیلومتری تهران واقع شده است.
6103/6026

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امداد رسانی و اعزام مصدوم تصادفی توسط هلیکوپتر امداد