قهرمان جهان ایران را در هم کوبید/ کریمی غیب شد


10 سال قبل و در چنین روز تیم ملی ایران مقابل قهرمان جهان با نتیجه پنج بر دو شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در روزشمار 8 دی فوتبال ایران و در سال 85، تیم فوتسال ایران در دیدار تدارکاتی در شهر بنابنته به مصاف تیم اسپانیا رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه‌ی 5 بر 2 به قهرمان جهان واگذار کرد.

در 8 دی 93، کاروان تیم ملی فوتبال ایران با 22 بازیکن به سمت دوبی پرواز کرد تا پس از توقفی کوتاه در فرودگاه این شهر به مقصد استرالیا پرواز کند. اتفاق جالب این پرواز غیبت علی کریمی دستیار کارلوس کی روش در بین مسافران بود که همین موضوع موجب تعجب بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به خصوص کارلوس کی روش شده بود. البته کریمی پیش از پرواز تیم ملی در صفحه اینستاگرامش خداحافظی خود را از تیم ملی اعلام کرده بود که به نظر نمی رسید جدی باشد.

10 سال قبل و در چنین روزی، توافق نامه برگزاری دیدار میان پرسپولیس و بایرن مونیخ در ورزشگاه آزادی امضا شد که بر این اساس قرار بود احمد رضا عابدزاده پس از این بازی به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کند.

همچنین در سال 83، وحید هاشمیان با حضور در ایسنا اظهار کرده بود:

- روی ماکای نیز بازیکن خوب و فرصت‌طلبی است اما این طور که بگویم خیلی عالی است این طور نیست.

- بکن بائر نفر اول در بایرن مونیخ است اما رومینیگه نفر دوم بوده و مسوول کارهای اجرایی باشگاه است.

- قشنگ‌ترین ورزشگاه و شهر در آلمان، ورزشگاه دورتموند و زیباترین شهر آلمان از نظر من هامبورگ و مونیخ است.

- من در دیدار بایرن برابر مکابی در مونیخ حتی به ورزشگاه نرفتم اما در دور رفت که بازی در رژیم اشغالگر قدس برگزار شد مطبوعات نسبت به این مساله متمرکز شده بودند.

- بهترین دوست من در بایرن مونیخ، سباستین دایسلر و ساموئل کوفور است. ضمن آن که با مهمت شول نیز رابطه‌ی خوبی دارم. کان نیز انسان خوبی است که به هیچ کس کاری ندارد و تنها به فکر تمرینات و مسابقات است.

- وقتی علی دایی رکورد بهترین گلزن جهان را به دست آورد کیکر این مساله را منتشر کرد و کمک مربی بایرن نیز این مساله را به من گفت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پرس سینه فرهاد کریمی قهرمان جهان