شاه مازندران همچنان متواری است


حجت الاسلام و المسلمین جعفری در خصوص انتشار تصاویر اراذل و اوباش در فضای مجازی در شمال کشور، اظهار داشت: بلافاصله پس از گزارش مراجعه ذی ربط در خصوص تهیه تصاویر به منظور ایجاد رعب و وحشت در جامعه و انتشار آن در فضای مجازی دستورات قضایی ویژه جهت پیگیری و تعقیب متهمان به دادستان های شهرستان های مربوطه صادر شد و افراد مورد نظر شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی افزود: تعدادی از این افراد دستگیر و تعدادی تحت تعقیب هستند و دادستان های مراکز شهرستان ها در حال پیگیری ویژه پرونده هستند و قرار شده است شعب ویژه ای جهت رسیدگی فوری به پرونده تعیین و با متهمان برخورد قانونی لازم صورت بگیرد.

دادستان مازندران در خصوص نوع جرم این افراد گفت: بر اساس قانون مجازات اسلامی،جرم این افراد از باب ایجاد تحریک و ایجاد رعب و وحشت و استعمال الفاظ رکیک و ضرب و شتم است.

حجت السلام والسمین جعفری در خصوص دستگیری یکی از اراذل و اوباش مازندران معروف به شاه مازندران بیان داشت: این اراذل،افراد خاصی نیستند بلکه از باب اینکه در آستانه انتخابات باید جلوی این گونه فعالیت ها گرفته شود و منجر به ایجاد رعب و وحشت در مردم نکند و تمام دستگاه ها با محوریت دستگاه قضایی با این گونه مسائل به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

وی تأکید کرد: الفاظی که اراذل و اوباش به خود نسبت می دهند نباید به آنها توجه کرد واین افراد توانایی مقابله با نیروهای امنیتی را ندارند.


ویدیو مرتبط :
نقش برجسته شکل شاه ( مازندران )